Missä muuten on ja mitä tekee nykyään Cris Owen?
Mitä se silloin aikoinaan teki?
Tuossa toisessa ketjussa hänen tekosistaan ohimennen mainittiin.
Itse en muista mitään kuin hämärästi ulkonäön ja oliko jotenkin ihastunut laulaja - Miisaan vai?
Kommentit (12)
En tiedä, mitä tekee nyt mutta oli aikoinaan Miisan manageri. Miisa ei kuitenkaan ollut laulaja. Hän vain liikutti suutaan ja joku toinen lauloi. Tämän takia Miisan ura oli hyvin lyhyt, oletan, ja hän palasi kioskin myyjäksi.
Ihastumisesta en tiedä, enkä tiedä, onko C.O. alunperin mies vai nainen. Tietääkö itsekään?
Miisahan kuoli aika nuorena.
Kun luin uutisen, kommentit sen alla paljastivat, etteivät ihmiset kovinkaan yleisesti ilmeisesti tienneet, ettei Miisa oikeasti laulanut, vaan oli ulkonäkönsä ansiosta se playback-laulaja. Sellainen ei ollut mitenkään tavatonta silloin, ei tainnut Samantha Foxkaan itse laulaa.
Kovasti Miisan ääntä kehuttiin. Minulle jäi hämärään, kuka se laulaja oikeasti oli.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin katuu sukupuolenkorjausleikkaustaan.
Hesarin sivuilta tuo uutinen on poistettu. Jotenkin ei yllätä. Löytyy monesta muusta paikasta edelleen: Cris Owen katuu sukupuolenvaihdostaan
Vierailija kirjoitti:
Kun luin uutisen, kommentit sen alla paljastivat, etteivät ihmiset kovinkaan yleisesti ilmeisesti tienneet, ettei Miisa oikeasti laulanut, vaan oli ulkonäkönsä ansiosta se playback-laulaja. Sellainen ei ollut mitenkään tavatonta silloin, ei tainnut Samantha Foxkaan itse laulaa.
Kovasti Miisan ääntä kehuttiin. Minulle jäi hämärään, kuka se laulaja oikeasti oli.
Miisa on kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miisa on kuollut?
Kyllä. Kuoli vuonna 2016.
Vierailija kirjoitti:
Elää onnellisena Ruotsissa kauniin, isorintaisen naisen kanssa.
Katui avioliittoaan sanojensa mukaan muutama päivä naimisiin menon jälkeen ja erosi parin vuoden jälkeen. Mitä mahtaa nykyään kuulua, niiden muutaman massiivisen sydänkohtauksen jälkeen, en tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Myy persettä slussenilla. Palasi juurilleen.
Cris on jo vanha pappa, älä viitsi.
Ainakin katuu sukupuolenkorjausleikkaustaan.