Naiset aistivat testosteronin tuoksun?
Sanon tähän alkuun että tämä aloitus ei ole provo, olen tosissani.
Naiset tunnetusti aistivat miehen korkeat testosteronitasot, varsinkin ovulaation aikana. Saman aikaan miehistä tulee aggressiivisempia ja himottaa enemmän, kun aistii naisen ovuloivan.
Kysymykseni kuuluu, olisiko ihan hullua hieroa pikkurillinen määrää spermaa korvan taakse kun lähtee liikenteeseen? Meinaan vaan että spermassahan tunnetusti on testosteronia ja jos nainen aistii sen niin voi olla puoleensavetävämpi.
Kommentit (15)
Edes betauroksen sperma-annoksessa ei ole niin paljon testosteronia kuin mitä huokuu alfasta suihkunraikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseni kuuluu, olisiko ihan hullua hieroa pikkurillinen määrää spermaa korvan taakse kun lähtee liikenteeseen?
Kaksi sanaa: hyi vittu.
Vierailija kirjoitti:
Edes betauroksen sperma-annoksessa ei ole niin paljon testosteronia kuin mitä huokuu alfasta suihkunraikkaana.
En ole mielestäni beta. Olen 188 cm pitkä, roteva, parrankasvu on vahvaa ja ääneni ei ole kovin korkea.
Miksi et luota siihen että sopiva nainen kyllä haistaa sinut muutenkin? Sperma haisee ällöttävältä...
Vierailija kirjoitti:
Raha on tärkeämpi ominaisuus naiselle nykymaailmassa. Emme elä enää luolamiesaikaa.
Raha on nykyään aika epäolennainen kun myös naiset käyvät töissä ja saavat palkkaa. (Edellyttäen että mies ei yritä loisia naisen rahoilla, ämmä tässä kohtaa aika paljon järkevämpiä kuin äijät.)
Yhteensopivat feromonit ovat vissiin aika tärkeä asia mutta tämä lähtee enemmän peseytyneen ihmisen omasta tuoksusta, ei eltaantuneen mällin lemahduksesta korvan takana.
Jos haluat testosteronisi välittyvän naisille jätä deodorantti laittamatta. Spermaa korvan taakse, oletko idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on tärkeämpi ominaisuus naiselle nykymaailmassa. Emme elä enää luolamiesaikaa.
Raha on nykyään aika epäolennainen kun myös naiset käyvät töissä ja saavat palkkaa. (Edellyttäen että mies ei yritä loisia naisen rahoilla, ämmä tässä kohtaa aika paljon järkevämpiä kuin äijät.)
Yhteensopivat feromonit ovat vissiin aika tärkeä asia mutta tämä lähtee enemmän peseytyneen ihmisen omasta tuoksusta, ei eltaantuneen mällin lemahduksesta korvan takana.
Tuossa on kyllä itua. Mutta huomasin että eksäni pillussa ja jopa persvaossa tuoksui se ominaistuoksu vahvimmillaan, eikö se ole miehillä sama?
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat testosteronisi välittyvän naisille jätä deodorantti laittamatta. Spermaa korvan taakse, oletko idiootti?
En ole, olen opiskellut yliopistossa vuoden verran jo :).
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä itua. Mutta huomasin että eksäni pillussa ja jopa persvaossa tuoksui se ominaistuoksu vahvimmillaan, eikö se ole miehillä sama?
AP
Periaatteessa joo, mutta tässäkin kohtaa kyseessä on tuore pillun haju asianmukaisessa paikassa. En oikein usko että kuivettunut pillulima korvan takana toimisi ihan samoin. :P
Jos minä naisena laittaisin spermaa korvan taakse, kiinnostuisiko naiset minusta?
Mä olen laittanut pillun hajua korvan taakse, muttei miehiä ole silti kiinnostanut. Varmaan väärä aika sitten kuukaudesta tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin naiset ei ole kiinnostunut rahasta vaan persoonasta jolla on paksu lompakko ostaa kaikkea kallista kivaa. Kummasti usein näkee todella kauniita naisia kotkan näköisen miehen kanssa kellä on uusi hieno auto tai muuta huomiota herättävää
Mulla meni suihkussa spermaa tukkaan. Hirmu vaikea pestä sitä pois.