Hay dayn apureista
Tänään tuli korjaus-päivitys, jonka ansiosta Rose todellakin lopettaa tuotteiden keräyksen mikäli asetus on nolla. Mutta lopettanut kokonaan eläinten ruokinnan. ymmärsin että pitäisi pystyä jostain asettamaan niin että ruokkii edelleen myös eläimet, mutta en ole sellaista asetusta löytänyt.
Kommentit (5)
Miksi haluaisin maksaa tuollaisesta timanteilla?
Mua harmittaa tuossa pelissä se, että olen ostanut ihania lemmikkejä liikaa ja niille maidon ja lihan tuottaminen ärsyttää, kun sitten maito ja liha ei riitä muuhun. Tähän on Rosesta oikeesti apua, mutta miksi siitä pitää maksaa timanteilla, että saa lemmikit ruokittua.
Taidan laittaa osan lemmikeistä jonnekin sivureunaan ja annan niiden nukkua.
Pelin tarkoitus on kerätä oikeita euroja. Ihmiset houkutellaan ostamaan timantteja. Olen tasolla 82 ja meinaan lopettaa, jos ei oo mukavaa enää pelata ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pelin tarkoitus on kerätä oikeita euroja. Ihmiset houkutellaan ostamaan timantteja. Olen tasolla 82 ja meinaan lopettaa, jos ei oo mukavaa enää pelata ilmaiseksi.
Oon tasolla 115 ja en oo koko aikana käyttänyt rahaa senttiäkään koko Hay Dayhin. Timantteja on kertynyt jotain 1265 ihan vain pelaamalla. Mulle tuo uudistus on ihan turha, eläimet saa ruokaa muutenkin ihan riittävästi ja mulla on niiden tuotoksia aina varastossa vähintään 30 kpl per laatu. Meijerin kohdalla toi uudistus on ok, mutta en aio kyllä siihenkään timantteja tuhlata. Halvemmalla saman saa Tomin avulla.
Täälä myös eläimet jatkuvasti nälkäisinä.
Eihän tuosta tuollaisenakaan ole mitään hyötyä, kun pitäisi kuitenkin itse olla ruokkimassa eläimet että tuotantolinjat pysyvät kunnossa.
Ja ottaa päähän kun ilmaista kokeiluaikaa jatkettiin 3 päivää, ennemmin odottanut että loppuisi jo!