Voinko olla raskaana
Kondomi hajosi 2kk sitten. Hain jälkiehkäisyn, normaalit menkat tuli joskin pari päivää etuajassa. Toisetkin menkat tuli normaalisti, kipuja jne. Olen tehnyt 2 raskaustestiä, molemmat negatiivisia. Silti vaan stressaan, luin kaikkia kauhujuttuja netistä että normaalit menkat tuli raskaanakin
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No nyt siis päätit tekaista tämän ainoan 100% luotettavan av-raskaustestin? Odotas......
Juu tiedän ettei palsta ole raskaustesti :D mietin vain että stressaanko turhaan kun kerran menkat tuli ja testit näyttää negaa.
Joo, stressaat turhaa. Nou hätä, asia kondiksessa!
Aika varmasti stressaat turhasta, mutta jos oikeasti mietityttää niin varaa aika verikokeisiin terveysasemalle, siitä näkyy kyllä. Voit kai myös yrittää saada lähetettä ultraan, mutta en tiedä miten sinne mahtaa päästä vain tarkastamaan, että kohtu on tyhjä.
Sulla on siis tullu normaalisti kahet menkat sen ehkäsyn hajoomisen jälkeen? Oot fine, ei mitään hätää.
Otit jälkiehkäisypillerin, menkat ovat tulleet jo kahdesti ja kuvittelet edelleen olevasi raskaana? Suosittelen sinulle pidättäymistä, edes e-pillereiden syönti tuskin tuo mielenrauhaa.
Kiitos kaikille vastauksista. En tiedä itsekään miksi stressaan näin. Minulla on kyllä muitakin vastaavia "pelkotiloja", pelkään esimerkiksi kokoajan että jotain pahaa tapahtuu. Pitäisi varmaan hakea apua, tuskin normaaliaikaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista. En tiedä itsekään miksi stressaan näin. Minulla on kyllä muitakin vastaavia "pelkotiloja", pelkään esimerkiksi kokoajan että jotain pahaa tapahtuu. Pitäisi varmaan hakea apua, tuskin normaaliaikaan enää.
Eli sulla on sama "tauti" kun mulla. Tuntuu että pitäisi olla varuillaan koko ajan jonkin koettelemuksen varalta. Vähän jokaista asiaa jää miettimään että jos se ja se aiheuttaakin sitä sun tätä. Makkaraa en uskalla grillata kun siinä on niitä myrkyllisiä aineita savusta jne. Noille peloille on syvemmät syyt mut se on pidempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla on sama "tauti" kun mulla. Tuntuu että pitäisi olla varuillaan koko ajan jonkin koettelemuksen varalta. Vähän jokaista asiaa jää miettimään että jos se ja se aiheuttaakin sitä sun tätä. Makkaraa en uskalla grillata kun siinä on niitä myrkyllisiä aineita savusta jne. Noille peloille on syvemmät syyt mut se on pidempi juttu.
Joo, ihan kamalaa! Ei pysty ollenkaan rentoutumaan tai keskittymään töihin kun kokoajan pelottaa että esim kotona sattuu jotain kun olen pois. Saunaa tai takkaa ei uskalla lämmittää, vedän kaikki johdot pois seinistä kun lähden kotoa jne. Ei pysty nauttimaan elämästä ollenkaan
No nyt siis päätit tekaista tämän ainoan 100% luotettavan av-raskaustestin? Odotas......