Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärillä olevilla ihmisillä on salaliitto minua vastaan. Vainohirhaisuus?

Vierailija
04.11.2016 |

En koe olevani vainoharhainen! Miten mäistä kuvitelmista pääsee eroon turvallisesti? Ilman mielenterveyttä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäslainen salaliitto on kyseessä? Jos et koe olevasi vainoharhainen=harhainen, eivät ajatuksesi silloin ole kuvitelmia. Tuota pyörittelemällä kyllä menettää mielenterveytensä.

Vierailija
2/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kksks

Vierailija
4/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset eroon päättämällä, kumman luo sinun pitää mennä: poliisin vai lääkärin.

Vierailija
5/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloittamaan lääkäristä. Hän kyllä kertoo jos kyseessä onkin poliisiasia.

Vierailija
6/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vainoharhaisen paskablogin spämmääjälle suosittelen myös lääkäriä. Olet pahasti hoidon tarpeessa.

Vierailija
7/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja nopeasti!

Vierailija
8/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattikuurille

Vierailija
9/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski!

Vierailija
10/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilman mielenterveyttä". Ehkä kannattaisi todellakin käydä tohtorin vastaanotolla.

Vierailija
11/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani vainoharhainen! Miten mäistä kuvitelmista pääsee eroon turvallisesti? Ilman mielenterveyttä.

Tiedät mitä pitää tehdä.Tapa ne kaikki ennen kun ehtivät hoidella sinut!

T. Tiedät kyllä kuka

Vierailija
12/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon vainoharhaisen paskablogin spämmääjälle suosittelen myös lääkäriä. Olet pahasti hoidon tarpeessa.

Laitoin noin vartti sitten tähän vastauksen, mutta sitä ei näy ketjussa. Jos se johtui linkeistä, mitä siihen laitoin, niin tässä sitten vastaus ilman niitä.

Tuossa varmasti viitataan minun ylläpitämään blogiin. Vuoden 2015 keväällä joku linkkasi blogin tänne, ketjuun tuli monta sivua vastauksia ja siitä blogiin paljon liikennettä. Mutta se jostain syystä poistettiin melkein heti,  samalla tavalla kuin Suomi24:stä poistettiin jossain vaiheessa kymmeniä organisoitua vainoamista käsitteleviä ketjuja, jopa salaliittoteorioiden palstalta, jonne yleensä saa kirjoittaa käytännöstä mistä vaan. Ketjussa esitettiin minulle myös verhottu tappouhkaus, se löytyy arkistoituna netistä ja linkki siihen minun blogin (Gang stalking Suomessa) kautta.

Mitä tulee "hoidon tarpeeseen" ja lääkärille menemiseen, niin minulle annettiin jo tekaistu diagnoosi muutama kuukausi sen jälkeen, kun vainoaminen oli alkanut. Valotin siihen johtaneita tapahtumia viime kesänä blogissa:

Tuosta skitsofreniasta, jota trollit aina tarjoavat selitykseksi organisoidun vainoamisen kohteen kokemuksille, sen verran, että edes lääkäri, joka minulle lopulta diagnosoi "määrittelemättömän psykoottisen häiriön" keväällä 2013 muutama kuukausi sen jälkeen, kun vainoaminen oli alkanut, ei yrittänyt sitä leimaa minun päälle lätkäistä. Ei se olisi mennyt läpi, koska minulla ei ollut kuulo- tai näköharhoja eikä muita skitsofrenian tautikuvaan liitettyjä oireita. Diagnoosi psykoosista perustui ihan puhtaasti siihen, että minulla oli oletetusti harhaluuloja siitä, että minua vainotaan. Olin siis puhunut joillekin läheisille, että minua stalkataan kadulla, kaupoissa ja autoilla. Tämä sama on tapahtunut lukemattomille muille kohdeyksilöille.

En tuolloin tiennyt organisoidusta vainoamisesta ilmiönä enkä ollut tietoinen siitä, että tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa vainotaan samoilla tekniikoilla, ja kerroin vain näkemästäni ja kokemastani. Perehdyin asiaan vasta kesällä 2014 ja saman vuoden syksyllä aloitin sitten tämän blogin.

Vierailija
13/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä enää piriä.

Vierailija
14/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin "ennalta estävästä toiminnasta" Helsingin poliisin sivuilta:

Rikosten ennalta estävyys sisältää uskottavan kriminaalipolitiikan sekä oikeusjärjestelmän lisäksi toimivan sosiaalipolitiikan. Hyvinvointipalveluja tuottavat organisaatiot ja instituutiot pyrkivät takaamaan jokaiselle tasapuolisen mahdollisuuden hyvinvointiin ja rikoksettomaan elämään. Näitä palveluja voidaan pitää hyvinvointiyhteiskunnan tukipilareina. Tämä tarkoittaa siis sitä, että poliisi ei ole ainoa toimija rikollisuuden ennalta estäjänä. Poliisin läheisellä työskentelyllä kaupunkilaisten ja erilaisten yhteisöjen kanssa on havaittu olevan turvallisuutta ja etenkin turvallisuuden tunnetta vahvistavaa vaikutusta. Ennalta estävän poliisitoiminnan tavoitteena onkin Helsingin turvallisuuden parantaminen ja turvallisuutta vaarantavien ilmiöiden sekä rikosten torjuminen yhdessä viranomaisten, järjestöjen, yritysten ja asukkaiden kanssa. Keskeisenä keinona tavoitteiden saavuttamisessa on luoda luottamukselliset suhteet Helsingissä toimiviin kansalaisjärjestöihin sekä asukkaisiin ja saada heidät mukaan ratkaisemaan heitä koskevia turvallisuusongelmia. Molemmin puolista luottamusta voidaan pitää yhteistyön perustana.

Tuolla verukkeella voidaan periaatteessa mahdollistaa organisoidun vainoamisen järjestäminen, kun ensin on levitetty kohteesta valheellista tietoa, että tämä olisi vaarallinen tai uhka yhteisön turvallisuudelle. Norjalaisen riippumattoman journalistin Reidarin Visserin artikkeli (linkki löytyy minun blogista) aiheesta kannattaa lukea, siinä on selitetty hyvin, miten toimintaan saadaan mukaan paljonkin ihmisiä juuri noilla verukkeilla. Useimmat vainoamiseen osallistuvat siviilit ovat varmasti tietoisia siitä, että kyse on täysin rikollisesta toiminnasta, jotkut erityisesti alhaisten tuloluokkien ihmiset taas saattavat luulla ja kokea tekevänsä hyvän työn yhteisön hyväksi, kun heitä on poliisin toimesta pyydetty tekemään "vain pientä kiusaa" vaaralliseksi henkilöksi väitetylle kohteelle.

Itse olen taustaltani poliittinen toisinajattelija ja aktivisti, kuten monet muut organisoidun vainoamisen kohteeksi joutuneet, kun sitä aina kysytään, että miksi juuri minä. Organisoidun vainoamisen taktiikat ovat pitkälti samoja, joita DDR:n Stasi käytti ohjelmassaan "Zersetzung".

Vierailija
15/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkelma Reidar Visserin artikkelista:

Police stalking and community policing

The involvement of society at large in police stalking operations may also differ according to context. In some countries, the privacy violation involved in sharing information about fellow citizens is taken seriously by the police; as a consequence the stalking is mainly carried out by a mix of uniformed and plainclothes police. In other countries, limited segments of the local community may be involved – for example through the employment of other emergency services in the stalking patrols (fire engines and ambulances), cooperation with shopping mall security guards (these may be asked to behave in an intimidating way towards the stalking victim) or even services providers more broadly (supermarkets, restaurants, and, where applicable, hotels.) An advantage for the police is that people in low-income jobs will often feel gratified when asked to help the police with something and without thinking about the judicial and human-rights aspect will gladly make some extra noise in their office or restaurant “for the good cause” until the stalking victim feels so intimidated that he or she moves somewhere else. The near universal knee-jerk preparedness among large parts of the general population in many countries to do anything the police asks without considering the legal aspects of these actions (i.e being accessory to an act of stalking) is a sad but very prominent feature of many so-called liberal societies today.

Visser on norjalainen historioitsija ja riippumaton journalisti.

Vierailija
16/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

People arent againts you, they are for themselves.

Vierailija
17/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on nälkä.

Vierailija
18/21 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon joukkovainoamiseen tulee, mitä ne vainoajat niin kuin konkreettisesti tekee? Uhkailu on laitonta, ja jos ne vain seuraa jonkun liikkumisia ja tekemisiä niin mitäs jos kohde vaan toteaisi kylmän viileästi että siinähän vahtaavat, ei paljoo kiinnosta?

Vierailija
19/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon joukkovainoamiseen tulee, mitä ne vainoajat niin kuin konkreettisesti tekee? Uhkailu on laitonta, ja jos ne vain seuraa jonkun liikkumisia ja tekemisiä niin mitäs jos kohde vaan toteaisi kylmän viileästi että siinähän vahtaavat, ei paljoo kiinnosta?

Organisoidun vainoamisen kohdetta vastaan käytetään ns. helposti huomattavaa tarkkailua (conspicuous surveillance):

Kohdetta tarkkailaan siten, että hänen halutaan huomaavan sen, päinvastoin kuin perinteisessä tarkkailussa, jossa kohteen ei haluta tietävän siitä. Helposti huomattavan tarkkailun tarkoitus on aiheuttaa pelkoa ja ahdistusta kohteessa, se on siis psykologista sodankäyntiä ja vainoamista.

Se on siis vainoamista, jonka on tarkoitus aiheuttaa henkistä tuskaa kohteelle, ja vainoaminen on syystäkin Suomen lain mukaan rikos:

Vainoaminen

Joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vainoamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

RL 25: a § (13.12.2013/879)

Itse olen pakon edessä karaistunut ja jossain määrin tottunut siihen, että minua seurataan kaikkialle, eikä se enää aiheuta yhtä voimakasta reaktiota kuin vainoamisen alkuvaiheessa. Mutta totta kai se silti vaikuttaa, ja täytyy ottaa huomioon, että organisoituun vainoamiseen liittyy paljon muitakin menettelytapoja, jotka ovat jo yksittäisinä tekoina rikoksia: esim. yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen, kunnianloukkaus ja yksityisyyden loukkaaminen (salakuuntelu ja -katselu kohteen ollessa kotona).

Vierailija
20/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Targeted Finn kirjoitti:

Poliisin "ennalta estävästä toiminnasta" Helsingin poliisin sivuilta:

Rikosten ennalta estävyys sisältää uskottavan kriminaalipolitiikan sekä oikeusjärjestelmän lisäksi toimivan sosiaalipolitiikan. Hyvinvointipalveluja tuottavat organisaatiot ja instituutiot pyrkivät takaamaan jokaiselle tasapuolisen mahdollisuuden hyvinvointiin ja rikoksettomaan elämään. Näitä palveluja voidaan pitää hyvinvointiyhteiskunnan tukipilareina. Tämä tarkoittaa siis sitä, että poliisi ei ole ainoa toimija rikollisuuden ennalta estäjänä. Poliisin läheisellä työskentelyllä kaupunkilaisten ja erilaisten yhteisöjen kanssa on havaittu olevan turvallisuutta ja etenkin turvallisuuden tunnetta vahvistavaa vaikutusta. Ennalta estävän poliisitoiminnan tavoitteena onkin Helsingin turvallisuuden parantaminen ja turvallisuutta vaarantavien ilmiöiden sekä rikosten torjuminen yhdessä viranomaisten, järjestöjen, yritysten ja asukkaiden kanssa. Keskeisenä keinona tavoitteiden saavuttamisessa on luoda luottamukselliset suhteet Helsingissä toimiviin kansalaisjärjestöihin sekä asukkaisiin ja saada heidät mukaan ratkaisemaan heitä koskevia turvallisuusongelmia. Molemmin puolista luottamusta voidaan pitää yhteistyön perustana.

Tuolla verukkeella voidaan periaatteessa mahdollistaa organisoidun vainoamisen järjestäminen, kun ensin on levitetty kohteesta valheellista tietoa, että tämä olisi vaarallinen tai uhka yhteisön turvallisuudelle. Norjalaisen riippumattoman journalistin Reidarin Visserin artikkeli (linkki löytyy minun blogista) aiheesta kannattaa lukea, siinä on selitetty hyvin, miten toimintaan saadaan mukaan paljonkin ihmisiä juuri noilla verukkeilla. Useimmat vainoamiseen osallistuvat siviilit ovat varmasti tietoisia siitä, että kyse on täysin rikollisesta toiminnasta, jotkut erityisesti alhaisten tuloluokkien ihmiset taas saattavat luulla ja kokea tekevänsä hyvän työn yhteisön hyväksi, kun heitä on poliisin toimesta pyydetty tekemään "vain pientä kiusaa" vaaralliseksi henkilöksi väitetylle kohteelle.

Itse olen taustaltani poliittinen toisinajattelija ja aktivisti, kuten monet muut organisoidun vainoamisen kohteeksi joutuneet, kun sitä aina kysytään, että miksi juuri minä. Organisoidun vainoamisen taktiikat ovat pitkälti samoja, joita DDR:n Stasi käytti ohjelmassaan "Zersetzung".

uskon sinua täysin . Tiedän satavarmasti ettet ole ainoa. Siis satavarmasti. Aina katsos joku vuotaa että mitä näki töissään.... Se on todellisuutta. Ihmisestä voidaan tehdä mikä vain , sanoi entinen ' työntekijä'. Voimia ja olisi hyvä verkostoitua toisten kanssa. Miten tämä saataisiin sujumaan? Ideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi