Mandela Efekti - eikö REIjo Salminen kuollut jo?
Googlatkaapa mandela efekti.
Monilla on samoja muistoja - eri asioista - jotka nykymedia väittää vääriksi.
Esimerkiksi että Mandela kuoli jo joskus paljon aikaisemmin, kuin vasta äskettäin.
Minä muista selvästi, kuinka ilmoitettiin Reijo Salmisen kuolleen. Tämän visanpitäjän. Enkä puhu Otilasta.
Kuinka monella on sama muisto?
Kommentit (31)
No ei ole kuollut, enkä muista mitään uutista aiheesta.
Reijo Salminen, taikuri, on kuollut.
Minä luulin, että Rölli peikko oli kuollut. Tai joku siihen ohjelmaan liittyvä ainakin.
Pelle Hermanni on kuollut! :(
R.I.P.
aijaa eri reijo salminen. googlella lukee vaan visailija sairastelleen tauteja.
Muistan kyllä, että oli uutisissa. Thilia thalia lopetettiin jne. Ja ei, ei kyse Otilasta. Mitä hiivttia täällä tapahtuu?!
Jäi mieleen. Krisseä surtiin, että menetti mukavan isän jne oli artikkeleita ym!!!?
Kyllä
Samoin paluu tulevaisuudesta de keksijä
Jotain mättää
Jep muistan
Oltiin järkyttyneitä thiliathaliaukon poismenosta
Onhan näitä esimerkkejä.
Hammasrautatyttö Kuuraketti-elokuvassa on sellainen, että usko maailmanjärjestykseen meinaa horjua.
Tiedän, että sillä oli raudat, mutta ei ole enää, eikä ole kuulemma koskaan ollutkaan.
Uusi seelanti oli ennen Australian yläpuolella
Raamatussakin sanat. muuttuneet ym
Siinä sukuni salat ohjelmassa yhtäkkiä sanottiin että pappa halusi soittaa Reijo Salmiselle koska kuuluisa ja olin että wt f sehän kuoli jo vuosia sitten?!!
Todellisuus muuttuu jatkuvasti vai mitä ihmettä
Ozissa osastonjohtaja McManus joutui omalle osastolleen vangiksi. Minä plus neljä muistamme tämän. Oikeasti näin ei käynyt.
Mä oon varma, että Petra Piipari kuoli viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Ozissa osastonjohtaja McManus joutui omalle osastolleen vangiksi. Minä plus neljä muistamme tämän. Oikeasti näin ei käynyt.
Nyt se on sinä plus viisi! 🙋
Taas tämä Mandela-efektistä jauhaja. Kuka edes oikeasti oli kuvitellut Mandelan kuolleen ennen kuin hän sitten oikeasti kuoli...