Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä?

lasivilla
03.11.2016 |

Missä pääsisi tutustumaan kivoihin ihmisiin? Pakkohan heitäkin on olla.
Mikä ala vetää eniten kilttejä ihmisiä puoleensa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallibändien keikoilla on herttaisin porukka.

Vierailija
2/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista alaa ole, jossa olisi voittopuolisesti kivoja ihmisiä. Kivat löytyvät yrityksen ja erehdyksen kautta. Ihmisillä on nykyajassa niin paljon vastoinkäymisiä ja pahan olon purkaminen muihin ihmisiin on se helpoin keino. On suuri onni, jos löytää ihmisen, joka pitää sinusta pyyteettömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän olla kiva ja ystävällinen vieraillekkin ihmisille. Ajattelen että jos vaikka se hyvä sitä kautta lisääntyisi.

Vierailija
4/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä liittyy vauvoihin?

Vierailija
5/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan noudattaa ajatusta "kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan".

Onkohan tuo jostain uskonnontunneilta lapsena opittu vai mistä lie. Vaikka en uskovainen olekaan niin tuo on kyllä minusta melko kiva tapa.

Yhden kaverin kanssa puhutaan usein karmasta. Ei siihenkään kumpikaan uskomalla usko, mutta kiva ajatushan se on. Tee hyviä tekoja niin hyviä asioita tapahtuu myös itselle.

Onkohan tuokin sitten kauhean itsekästä kun tekee hyviä tekoja sen vuoksi että itsellekin niitä tapahtuis :)

Vierailija
6/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse törmään pääasiassa mukaviin ihmisiin. Opetan musiikkia lapsille ja nuorille.

Vierailija
7/7 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kiva ja mukava? Jos olet ja käyttäydyt kivasti ja mukavasti niin silloin todennäköisimmin löydät myös muita kivoja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi