Tuntematon vanhus raivosi minulle kesken lenkin
Olin lenkillä ja kävelin normaalisti, kunnes 85v mummo tuli huutamaan minulle ja potkaisemaan minua ilman syytä, sama toistui kun olin menossa kotiin, alkoi lyömään kepillä, lähdin juosten pois
Kommentit (13)
Mitä mummolla oli sydämellään, mummopurkaus?
Kysyitkö iän, kun noin tarkasti tiedät?
Ei se mikään mummo ollut. Se oli mummoksi naamioitunut Hassan (22 v.). Tätä se EU saa aikaan!
Vanhukset ovat nykyään melko häijyjä, kassajonoissa tuupitaan, etuillaan, kävellään päälle, kaikenlaista pikku sikailua
no ei kannata lenkkeillä toisen pihalla. kyllä se mummokin reviiristään huolen pitää
Vanhusten kannattaisi käyttäytyä, joku päivä vittuilevat väärälle tyypille.
Mummoksi pukeutunut pelle. Ei 85-vuotia enää potkiskele eikä juokse. Pudota iästä puolet pois, jos noin teki.
Vierailija kirjoitti:
Olin lenkillä ja kävelin normaalisti, kunnes 85v mummo tuli huutamaan minulle ja potkaisemaan minua ilman syytä, sama toistui kun olin menossa kotiin, alkoi lyömään kepillä, lähdin juosten pois
Rosa Klebb elää vielä! Ja löytyi Suomesta!!
Soitat nopeasti Supolle, hän voi olla vaarallinen. On ex-Venäjän agentti, myöhemmin liittyi SMERSHiin. Hänen solunsa on näköjään ollut maan alla kaikki nämä vuodet.
Ole onnellinen ettei hänellä ollut enää tikarikenkiä, tai että ne oli juuri silloin kiilloitettavana tai teroitettavana! Olisi muutoin tullut pahaa jälkeä, etenkin kun terässä on myrkkyä. Hän vissiin tottumuksesta potkaisi kun ei muistanut että oli tavalliset popot jalassa (sitä se vanhuus teettää...).
Tunnistatko hänet tästä:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy vauvoihin?
Tämäkin mummo oli joskus vauva.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy vauvoihin?
No jos Ap on vauva...duh! Kai vauvat saa lenkillä käydä?
Avohoito on yleistynyt ja joillakin unohtuu ottaa lääkkeet.