Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shannen Doherty kuolee

Vierailija
03.11.2016 |

syöpä on jo levinnyt. Surullista.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on fyysispsyykkinen kokonaisuus, joten varmaksi ei sitäkään voi sanoa, etteikö "häijy luonne" voisi ketään sairastuttaa. Ylipäätään syövän ja psyykkeen yhteyttä on tutkittu paljon ja esimerkiksi joissain tutkimuksissa on todettu, että masennus, stressi ja ahdistus voivat helpottaa syövän syntyä (kyllähän stressikin alentaa vastustuskykyä). Ylipäätään siis voisin kuvitella, että hyvin hankalalla ihmisellä on myös negatiivinen mielenmaisema, mikä voi heijastua fyysiseen terveyteen.

Joka tapauksessa olen itse sairastanut syövän, enkä toivoisi sitä kohtaloa kenellekään.

Vierailija
42/45 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on fyysispsyykkinen kokonaisuus, joten varmaksi ei sitäkään voi sanoa, etteikö "häijy luonne" voisi ketään sairastuttaa. Ylipäätään syövän ja psyykkeen yhteyttä on tutkittu paljon ja esimerkiksi joissain tutkimuksissa on todettu, että masennus, stressi ja ahdistus voivat helpottaa syövän syntyä (kyllähän stressikin alentaa vastustuskykyä). Ylipäätään siis voisin kuvitella, että hyvin hankalalla ihmisellä on myös negatiivinen mielenmaisema, mikä voi heijastua fyysiseen terveyteen.

Joka tapauksessa olen itse sairastanut syövän, enkä toivoisi sitä kohtaloa kenellekään.

Yksi syöpälääkäri sanoi että spontaaneja parantumisia tapahtuu,hoidolla tai ilman.Joku oli parantunut syövästä kun oli varma että tietty stressitekijä oli aiheuttanut sen.Lopetti hoidot ja parantui itsestään kun uskoi stressitekijän poistuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai voi olla toisin oäin. Itse olin väsynyt ja ärtynyt, enkä osannut kuvitellakaan, että sieltä taustalta löytyikin sitten vakava sairaus. Eli todennäköisesti tuo on ollut fyysisesti sairas jo pitkään ja oireillut piruilulla siitä. Tai mennyt lapsitähteydestä niin sekasin aikanaan, että on ollut sitten altis fyysiselle sairastumiselle. Tiiedä noista koskaan kumpi oli ensin. Muna vai kana?

Vierailija
44/45 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beverly Hillssin aikoihin Shannen piti kuljettaa autolla tien toiselta puolelta kuvauspaikalle. Odotti siis, että auto tuli, istui siihen, auto kurvasi toiselle puolelle tietä, astui autosta.

Vierailija
45/45 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs kuollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi