Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion säästää tämän kuun kaikesta

Vierailija
03.11.2016 |

Kuinkahan vähällä voi selvitä? Meitä on minä äiti, tytöt 11v ja 12v ja koira. Erikoisruokavalioina minä gluteeniton ja tyttäret laktoosittomia.
Koiralle on ruoat seuraavaksi kuukaudeksi (ylikin).
Mitään erikoista vaatetta ei tarvitse hankkia, viime kuussa ostettiin kaikki toppavaatteet, talvikengät ja toiselle uudet lenkkarit. Itse en tarvitse mitään, saa vanhat kelvata.
Syödään aika perusruokaa, paljon kasviksia, salaatteja tms mutta myös makaronilaatikkoa jne. Leipää ei juuri mene, ellei itse leivota sämpylöitä, perunarieskaa. Aamuisin lapset syö puuroa, minä smoothieta. Päivällä lapset syö koulussa ja minä töissä, yleensä eväitä.

Saa heittää hyviä vinkkejä säästämiseen. Ja vaikka ohjeita edullisiin mutta terveellisiin ruokiin.

Tänään kauppaan meni 25e ja sillä pärjätään alkuviikkoon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita otetaan vastaan 😊

Vierailija
2/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu vinkkejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satkulla pärjäätte kuukauden.nosta sen verran rahaa ja päätä ettet käytä enempää.

Vierailija
4/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki herkut ja juomat kauppaan. Juokaa hanavettä, syökää makaronia, riisiä , kauden kasviksia, broilerinkoipia ja kauden hedelmiä.

Vierailija
5/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et lue vanhoja ketjuja, joissa on paljon vinkkejä rahan säästämiseksi.? Niitä on täällä vaikka kuinka paljon. Miksi jokainen rahansäästäjä avaa uuden ketjun ja niihin pitäisi luetella asioita jotka on muissa ketjuissa.

Vierailija
6/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satkulla pärjäätte kuukauden.nosta sen verran rahaa ja päätä ettet käytä enempää.

No ei tasan pärjää kolme ihmistä satasella/kuukausi. Etenkin jos ei halua nälissään olla. Minulla menee 130-150€/kk ja teen kaiken ruuan kotona (pois lukien gluteeniton leipä). Syön kasvis-ja kalaruokaa (en käytä maitotuotteita enkä kananmunia).

Vierailija
7/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi et lue vanhoja ketjuja, joissa on paljon vinkkejä rahan säästämiseksi.? Niitä on täällä vaikka kuinka paljon. Miksi jokainen rahansäästäjä avaa uuden ketjun ja niihin pitäisi luetella asioita jotka on muissa ketjuissa.

Ap näytti kysyvän juuri heidän tilantestaan eikä jonkun muun.

Vierailija
8/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät ja kasvikset ne vasta kalliita on. Koipireidet on pelkkää luuta, niistä jää kun nimeksi lihaa.

Vierailija
9/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurekset on halpoja, syökää niitä. Ja tee keittoja.

Vierailija
10/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa säästää on olla menemättä lähellekään kauppoja. Yleensä silloinkin, kun tuntuu, että kaapit on tyhjiä, sieltä löytyy vaikka mitä "tähteitä", joista kokata jotain. Luovuus peliin!

Vierailija
11/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko

Keitot

Uunijuurekset

Jauhelihasta jotain hyvää, vaikka pihvejä ja aina ei tarvitse käyttää sitä laadukkainta

Vierailija
12/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap näytti kysyvän juuri heidän tilantestaan eikä jonkun muun.

Niin ja silti tänne kirjoitellaan ne samat juurekset/kaalilaatikot käytöt ja sun muut mitkä on muissa ketjuissakin.

Vierailija
13/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte paljon rahaa tulee kulumaan?

Vierailija
14/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paras tapa on jättää tilille pieni määrä rahaa ja sinnitellä sillä vaikka väkisin.

Vierailija
15/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tasan pärjää kolme ihmistä satasella/kuukausi. Etenkin jos ei halua nälissään olla. Minulla menee 130-150€/kk ja teen kaiken ruuan kotona (pois lukien gluteeniton leipä). Syön kasvis-ja kalaruokaa (en käytä maitotuotteita enkä kananmunia).

Gluteeniton leipä on yhtä turha kuin normileipäkin. Ihminen ei tarvitse leipää.

Jos et ole allerginen, kananmunien hyödyntäminen kyllä laskisi kauppalaskua kun niistä  voi tehdä vaikka mitä.

toinen gluteeniton

Vierailija
16/17 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä on kulunut 45e. Jouduin eilen käymään kaupassa koska kahvi loppui ja ostin samalla jotain tulevalle viikolle. Ruokaa on kaapissa ainakin viikonloppuun saakka. Ap

Vierailija
17/17 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa säästää on olla menemättä lähellekään kauppoja. Yleensä silloinkin, kun tuntuu, että kaapit on tyhjiä, sieltä löytyy vaikka mitä "tähteitä", joista kokata jotain. Luovuus peliin!

Tämä se on se asian ydin. Käy kaupassa todella harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän