Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erosta voi ikinä selviytyä?

Vierailija
03.11.2016 |

Tuntuu että en koskaan lakkaa rakastamasta miestäni vaikka suuria vikoja hänessä olikin ja varmasti minussakin, sitä en kiellä.
Antakaa jotain lohduttavaa sanaa. .

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviät! Aivan varmasti, aika auttaa.

Vierailija
2/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviät! Aivan varmasti, aika auttaa.

Kiitos. Nyt tuntuu vain täysin musertavalta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat ihmiset ennen sinua ovat selviytyneet. Sinäkin selviät. Jossain vaiheessa huomaat, että mitä ihmettä oikein exässäsi näit? Tai rakastaa saa kyllä loppuikänsä. Rakkauden muoto vaan muuttuu ajan kanssa.

Vierailija
4/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa selviää mainiosti jos vain haluaa eikä jää mihinkään haave/kaipuu-kuplaan loppuiäkseen vatvomaan. Yleensä se on vain pakko hyväksyä faktat ja jatkaa elämää.

Vierailija
5/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on normaali suruaika.

Vierailija
6/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä edessä että tulen jonain päivänä näkemään ex-mieheni uuden naisen kanssa ja tuntuu jo nyt niin kuin happi loppuis kun ajattelenkin asiaa. -ap

Vierailija
7/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin baanalle viikonloppuna ja uutta matoa koukkuun eli kunnon irtoseksiä harrastamaan.

Auttaa pääsemään miehestä eroon; joka tapauksessa saat tarpeesi tyydytettyä ja saat mukavia muistoja ja jopa laastarisuhteen tai pelkän panosuhteen ylimenokaudeksi.

Jos tulee morkkis, niin sekin toimii eron prosessoinnissa, on muutakin ajateltavaa kuin surra miehen perään. 

Vierailija
8/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä aika erosta on?

Vierailija
9/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin baanalle viikonloppuna ja uutta matoa koukkuun eli kunnon irtoseksiä harrastamaan.

Auttaa pääsemään miehestä eroon; joka tapauksessa saat tarpeesi tyydytettyä ja saat mukavia muistoja ja jopa laastarisuhteen tai pelkän panosuhteen ylimenokaudeksi.

Jos tulee morkkis, niin sekin toimii eron prosessoinnissa, on muutakin ajateltavaa kuin surra miehen perään. 

Auts.. Tuntuu tällä hetkellä aika kaukaiselta ajatukselta että harrastaisin seksiä jonku muun kanssa, mutta kai sekin on joskus edessä. Muttei ehkä nyt viikonloppuna vielä kuitenkaan.

En ajatellut nunnaksikaan alkaa alle nelikymppisenä.. -ap

Vierailija
10/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Kuinka pitkä aika erosta on?

Virallinen ero ei ole astunut voimaan vielä ja asutaan saman katon alla. Asunnon etsintä käynnissä minulla. Eli ihan tuore tapaus. -ap

Vierailija
11/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 1 v 2 kk sitten. Aika auttaa. Itse menin mukaan eroseminaariin (10 krt), josta 3 krt jäljellä. Olen oivaltanut asioita seminaarin ansiosta paljon syvällisemmin ja olen kasvanut ihmisenä paljon.

Edelleen olen sitä mieltä, että emme tehneet kaikkeamme suhteemme eteen, mutta ymmärrän myös, että loppuaikoina vain minä rakastin. Ex löysi uuden samantien. Joten enpä voinut asialle lopulta mitään.

En suosittele yhden illan panoja tai laastareita. Anna ajan kulua ja sure rauhassa. Jonain päivänä huomaat olevasi paljon vahvempi ihminen kuin ennen eroa. Tsemppiä!

Vierailija
12/12 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut 1 v 2 kk sitten. Aika auttaa. Itse menin mukaan eroseminaariin (10 krt), josta 3 krt jäljellä. Olen oivaltanut asioita seminaarin ansiosta paljon syvällisemmin ja olen kasvanut ihmisenä paljon.

Edelleen olen sitä mieltä, että emme tehneet kaikkeamme suhteemme eteen, mutta ymmärrän myös, että loppuaikoina vain minä rakastin. Ex löysi uuden samantien. Joten enpä voinut asialle lopulta mitään.

En suosittele yhden illan panoja tai laastareita. Anna ajan kulua ja sure rauhassa. Jonain päivänä huomaat olevasi paljon vahvempi ihminen kuin ennen eroa. Tsemppiä!

Kaunis kiitos! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi