Kävin parturissa ensimmäisen kerran yli 20 vuoteen!
Mentiin naimisiin ja sen kunniaksi kävin parturissa, jotta on valokuvauskelpoinen. Edelliskerrasta olikin jo yli 20 vuotta, muistan että joskus 90 luvun alkupuolella kävin kun olin ensimmäisillä luokilla koulussa. Yllätyin että 10 minuutin työstä otti 35 euroa. Aika kova tuntipalkka.
Mies 31v
Kommentit (6)
No, juu. Et sitten tullut katsoneeksi hintoja etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjän veloitus tekemästä työstään on vähän eri asia kuin tuntipalkka. Luulisi kolmekymppisen jo tietävän.
Oli sillä silti senverran hintaa että taitaa mennä taas toinenkin 20 vuotta seuraavaan kertaan. Itse kun leikkaa niin ei maksa ollenkaan.
Mies 31v
Puhut niin kuin kaikki parturit veloittaisivat miesten hiusten leikkuusta 35 €. Ei pidä paikkaansa. Ei ole kielettyä vertailla hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjän veloitus tekemästä työstään on vähän eri asia kuin tuntipalkka. Luulisi kolmekymppisen jo tietävän.
Oli sillä silti senverran hintaa että taitaa mennä taas toinenkin 20 vuotta seuraavaan kertaan. Itse kun leikkaa niin ei maksa ollenkaan.
Mies 31v
Ja siltä sitten näyttääkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 31vJa siltä sitten näyttääkin
Paremmalta kuin sen parturin leikkaamat. Oli senverran ala-arvoinen suoritus että kotona vaimo joutui korjaamaan jälkeä toispuoleisuuden takia.
Mies 31v