Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako alkoholi muilla näin?

Vierailija
09.03.2006 |

Mieheni juo kohtalaisesti alkoholia. Jos hän juo viskiä, ei se minua lainkaan haittaa. Hänen käytöksensä ei ihmeellisesti muutu ja jos tulee otettua liikaa, hän nukahtaa suhteellisen rauhallisesti. Jos hän taas juo vodkaa, hän menee täysin sekaisin. Hän alkaa piruilla ja haukkua jokaista. Hän ei ymmärrä lainkaan keskustelua, vaan on keskittynyt täysin itseensä. Silloin odotamme vain, että hän nukahtaa. Onko kukaan muu huomannut tällaista vaikutusta alkoholista?

Mieheni ei itse koskaan osta vodkaa, mutta eräs kaveri on keksinyt, että Tallinnasta on hienoa tuoda vodkaa. En vain ymmärrä, miksi se olisi niin hienoa. Aluksi hän toi 80%:sta, mutta kun valitin miehen hulluudesta, hän on alkanut tuoda 40%:sta. Tämäkin vaikuttaa eri tavalla kuin viski ja tekee miehestä tosi pirun. Olemme sanoneet miehen kanssa, että hänen ei pitäisi tuoda sitä vodkaa, mutta kuten sanottua, hän uskoo, että siinä on jotain hienoa. Mies itse ei nykyään välttämättä sitä juo, vaan se saattaa kestää pitkäänkin kaapissa. Mutta joskus tulee sellainen olo, että ehkä sen vaikutuksia on vain liioitellut ja sitten hän ottaa vähän. Näin kävi viikonloppuna ja taas tuli mieleen, että sitä ei kannata juoda.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän