Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tyhmä on ihminen joka ei tajua "pulp fiction"-elokuvaa??

Vierailija
03.11.2016 |

Ja valitettavasti mä joudun tekemään töitä tämmöisen kanssa! Kertoo se kyllä jotain työpaikastakin. Että semmoista meillä täällä Turussa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se pitäisi tajuta?

Vierailija
2/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten sen siis voi ymmärtää väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkee rannekellon peppuun vai mitä tekee?

Vierailija
4/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Työkaverisi on juntti.

Vierailija
5/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olettekin Turussa ja seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
6/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää itse olla tyhmä, jos ei tajua että makuja ja mieltymyksiä on erinlaisia.

Musta se elokuva oli paska, ja samaa mieltä olen kaikista raakaa väkivaltaa sisältävistä elokuvista, eikä vois vähempää kiinnostaa, puuduttavan tylsää. Kattokoon ne ihmiset niitä, jotka niistä pitävät. Itse tykkään täysin toisentyyppisistä elokuvista,

Vierailija
7/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tajuamisella?

Katsoin joskus leffan, ja olipa tylsä, tosin minun mielestäni aika usein vähän vanhemmat leffat ovat tylsiä, kun nykyviihde on "pilannut" minut.

Jos en sitä tajunnut, niin en osaa sanoa miten tyhmä olen. Millä tavalla voisi tuohon kysymykseen edes vastata? Kertomalla älykkyysosamääränsä? En tiedä mikä se minulla on, toiveikkaasti luulisin että edes enemmän kuin 100...

Vierailija
8/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turku uusi Porvoo?

("Turku" muistuttaa ehkä hieman sanaa "trolli"?)

Vierailija
9/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ko. elokuvan juliste kehystettynä seinält.

Vierailija
10/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei siis tajua sitä että tarina kerrotaan monena eri palana ja takaperin! Se ei vaan tajua. Eikä jaksa keskittyä sen vertaa että pääsis edes jyvälle siitä. Ja sitten haukkuu sitä leffaa että se on tyhmä leffa eikä jaksanut kattoa sitä loppuun.

Vierailija
11/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei siis tajua sitä että tarina kerrotaan monena eri palana ja takaperin! Se ei vaan tajua. Eikä jaksa keskittyä sen vertaa että pääsis edes jyvälle siitä. Ja sitten haukkuu sitä leffaa että se on tyhmä leffa eikä jaksanut kattoa sitä loppuun.

No tylsähän se on.

Samoin kuin muutkin Taratinon leffat paitsi Kill Billit.

Vierailija
12/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tyhmä. Pulp Fictionissä ei nimittäin ole juonta nimeksikään. Se on yksi yliarvostetuimmista elokuvista, jonka tiedän.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
13/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mieliala vaikuttaa millaisen elokun haluaan katsoa milloinkin.

Vierailija
14/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin joku yhtä sysipaska Kellopeliappelsiinikin. Noita elokuvia ei edes kiinnosta ymmärtää yhtään millään tavalla. 

p.s. En ole turkulainen. 

Vierailija
15/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee ketjua.

Ettei työkaveri siis ymmärrä pulp fictionia?

Tosi hankalaa vissiin.

Ehkä jopa mahdotonta.

Otahan lopputili.

Vierailija
16/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä en ite muista leffasta enää juuri mitään muuta kuin että se oli tylsä (ja vahvistusta tälle saan siitä, että olen kirjoittanut ylös, että annoin sille arvosanan 2/5). Eli en osaa sanoa, olenko itse tajunnut tuon takaperin-jutun. Tokihan sen on voinut tajuta ja silti pitää leffaa tylsänä.

Joissain leffoissa on tällaisia "monimutkaisuuksia" ja joskus tulee sellainen olo, että onko tuo oikeasti tarpeen vai onko leffasta vain yritetty tehdä vaikeampi ihan muuten vain... Eli vaikka tajuaisi itse asian, ei välttämättä tajua syytä sille.

Vierailija
17/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap mikä oli salkun sisältö?

Vierailija
18/33 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuin joku yhtä sysipaska Kellopeliappelsiinikin. Noita elokuvia ei edes kiinnosta ymmärtää yhtään millään tavalla. 

p.s. En ole turkulainen. 

Ihan samalla linjalla, repesin tuolle sysipaskalle, kuvaava vertaus. Ja Pulp  Fictionia ei pysty torkkumatta kattomaan. Tarantinon ja Kubrickin leffoja kartan ku ruttoa...

Vierailija
19/33 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
20/33 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulp Fictionista täytyy tykätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi