Onko tekopyhää? Täydellisen näköinen nainen paasaa
Siitä, miten nykyajan kauneusihanteet ovat vääristyneet. Olen itse myös samaa mieltä, että on jokseenkin huolestuttavaa, kun 20v naiset käyvät usein täyttämässä huuliaan, parantelemassa sitä ja tätä ja minkä vuoksi? Vain siksi, koska nykyään ei riitä, että on ihan tavallisen hyvännäköinen, täytyy olla täydellinen.
Kuitenkin, tästä tämä malli Iskra paasasi, vaikka hän itse näyttää ja haluaa näyttää juuri siltä, mitä vastaan hän puhui.
Iso takamus, valkaistut hampaat, pieni vyötärö, kuvissa perse ojossa niin että varmasti näyttää isolta jne.
Jotenkin vain tuli tunne, että mitäköhän tästä pitäisi nyt oikein ajatella.. Halusi nähtävästi vain kiillottaa sädekehäänsä päänsä ympärillä.
Enkä nyt tarkoita, etteikö kaunis nainen saisi olla tätä mieltä, mutta olisi vähän sama asia, jos puolustaisin eläinten oikeuksia ja silti söisin lihaa.
Kommentit (3)
Onko Iskra suomalainen? Joku näyttelijä, laulaja?
Olen miettinyt ihan samaa Iskra Lawrencen kohdalla. Hän selvästi pyrkii edustamaan juuri tämän hetken ihannevartaloa, ja sitten jauhaa kuinka mahtavaa on uskaltaa olla ahtautumatta tällaisiin normeihin. Iskran kaltaiset naiset eivät tunnu tajuavan, että nyt eletään vuotta 2016. Nyt ihannevartalo on juuri sellainen kuin Iskralla. Ehkä joskus kymmenen vuotta sitten olisi ollut aidosti rohkeaa uskaltaa olla tyytyväinen sellaiseen vartaloon, kun ihanne oli silloin selvästi laihempi, mutta mitä rohkeaa siinä on tänä päivänä? Iskra näyttää hyvältä ja on kiva että hän on tyytyväinen ulkomuotoonsa, mutta on harhaista väittää, että hän uskaltaisi muka jotenkin poiketa tämän hetken ihanteista.