Naiset eivät tajua peniksen toimintaa.
Täällä kun lukee niin kyllä on todella tietämättömiä naisia, joten minä valistan teitä.
1. Erektion EI tarvitse olla kiihottumisen syynä. Eksäni ei uskonut tätä, mutta fakta on se että spontaanit stondikset pitävät paisuvaisnudoksen hyvänä.
2. Se ei välttämättä johdu SINUSTA jos miehellä ei seiso, taustalla voi olla vaikka mitä muuta ja sinä olet yksi sadasta.
3. Emme voi kontrolloid erektiota katoamaan.
4. ÄLÄ IKINÄ yritä taivuttaa miehwn penistä sen ollessa erektiossa. Se aiheutta todella pahaa kipua ja voi vahingoittaa paisuvaiskudosta.
5. Pieni penis lepotilassa voi olla vaikka kuinka iso juhlatilassa, joten älä tuomitse sen perusteella.
Kommentit (51)
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pallit eivät jää alle kun istuu?
Koska ne eivät sijaitse perseessä, vaan siinä etupuolella ja vaikka ne miten roikkuis, niin kyllä kai jokainen tajuaa sen verran korjata asentoa ettei ne alle jää. Se näet sattuu ihan h*lvetisti, jos ne jotenkin joutuu puristukseen tms.
Tämän takia miehet istuvat jalat "levällään".
Pitääkö paikkansa että ne voivat jäädä esim. lauteiden väliin kiinni?
5. Minun kokemukseni mukaan 5 senttinen nysä ei kelvollisiin mittoihin kasva. 10 senttinen voi jo kasvaa yli 20 senttiseksi. Toisaalta voi olla että löysä 15 senttinen ei kasva yhtään !! Joten tuomitseminen löysänä kyllä toimii yleensä niin päin, että katkarapu ei kunnolliseksi kasva, keskimittainen kyllä. Löysä iso ei välttämättä edes kasva, joten parhaat ennakko odotukset antaa löysänä 10-15 senttinen. Yleensä silloin painitaan yli 20 senttisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
5. Minun kokemukseni mukaan 5 senttinen nysä ei kelvollisiin mittoihin kasva. 10 senttinen voi jo kasvaa yli 20 senttiseksi. Toisaalta voi olla että löysä 15 senttinen ei kasva yhtään !! Joten tuomitseminen löysänä kyllä toimii yleensä niin päin, että katkarapu ei kunnolliseksi kasva, keskimittainen kyllä. Löysä iso ei välttämättä edes kasva, joten parhaat ennakko odotukset antaa löysänä 10-15 senttinen. Yleensä silloin painitaan yli 20 senttisen kanssa.
Aika erikoista sitten että minun penikseni on n 5 cm lepotilassa mutta juhlakunnossa 18 cm.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista sitten että minun penikseni on n 5 cm lepotilassa mutta juhlakunnossa 18 cm.
AP
Poikkeus vahvistaa säännön.
Anteeksi kun tyrskähdin, mutta kuulosti siltä kuin peniksen toiminta ja sen tajuaminen olisi elämässä tärkeäkin asia :)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun tyrskähdin, mutta kuulosti siltä kuin peniksen toiminta ja sen tajuaminen olisi elämässä tärkeäkin asia :)
No se on hyvä tieto. Eipä tarvi pillua sen enempää miettiä, kunhan vaan rynkyttää niin perkeleesti, että gutaa tekee. Ainaki itelle. Ei sitä sen enempää kannata miettiä kullin tai pillun anatomiaa ja toimintatapoja.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän palstalla aina, lähes kaikilla on selvästi yli 13cm keskimitan kaluja. Monella päälle 20cm kokemuksia vaikka sellainen on harvinaisuus.
Voiko pallesta jäädä kiinni esim. lauteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Voiko pallesta jäädä kiinni esim. lauteisiin?
Mitäpä lottoot?
Monet naiset tarttuvat munan varteen kevyesti tekokynsillään ja hierovat sitä kuin pillua, mikä on suuri vääryys. Miehen munaan on tartuttava jämäkästi niin, että terska jää kouraan. Sitten aloitetaan vatkaaminen edelleen jämäkästä otteessa niin, että mahdollinen esinahka liukuu edestakaisin. Ja varokaa niitä halvatun tekokynsiänne, että ette vahingossa siivuta palleja.
Kyllä niinkin on käynyt, että laukeamatta on mies jäänyt. Toki se varmaan harvemmin kuin naisille.