Kuinka paljon ulkonäkö ja geenit vaikuttavat elämän onnistumiseen?
Jos olet ulkonäöltä viehättävä ja enemmistön mielestä puoleensavetävä saattaa se olla suuri apu elämässä. Kommunikointi ihmisten kanssa perustuu hyvin paljon siihen pitävätkö he henkilöä miellyttävänä. Oikeat geenit auttavat. ovat kuin lottovoitto.
Kommentit (7)
Jos tarkoitat geenejä jotka vaikuttavat älykkyyteen niin ne merkitsevät kyllä paljon. Ulkonäöstä en olisi niinkään varma,
"Geenit" ei ole synonyymi yksistään ulkonäön geeneille.
Varmaan jonkun verran joo mutta kyllä elinympäristöllä on eniten merkitystä. Vaikka olisit kuinka kaunis/komea, älykäs monilahjakkuus, jos olet kasvanut epäedullisissa olosuhteissa jossa olet joutunut omaksumaan "huonoja" käyttäytymis- ja ajattelumalleja, ei omia hyviä puolia välttämättä edes tiedosta tai osaa hyödyntää.
Sitten taas voit olla ruma, sairas ja tyhmä, mutta jos olet saanut kasvaa kannustavassa kodissa ja opit uskomaan itseesi... voit saavuttaa jo paljon.
Eri asia on sitten taas se, mikä katsotaan elämässä menestymiseksi. Rahan ja maineen kerääminen, vai henkilökohtainen onnellisuus jonka voi saavuttaa vaatimattomissakin olosuhteissa?
Tietenkin perimä vaikutttaa. Jos olet CP-vammainen niin vaikeaa on menestyminen.
En minä ymmärrä miksi se ulkonäkö niin tärkeää olisi. Ja olen itse ruma, tympeän näköinen nainen. Hyvin olen silti menestynyt elämässäni. Kun työkseen koodaa, niin eipä siinä paljon pärställä tai kropalla väliä ole, vaan aivoja enemmän tarvitaan ja sopivia luonteen ominaisuuksia.
Jos on vaikka hyväksikäytetty tai pahoinpidelty, tai muuten rikki menetysten takia, ei kauneus tai äly auta. Kauniilta yritetään saada huomiota eikä saa olla rauhassa ja älyllä tajuaa kärsimyksen kauheuden.
Ja kun mainittiin cp-vammaiset, ainakin tietämäni tapaukset ovat sydämellisiä, iloisia ja vaikuttavat onnellisilta.
Eikö kukaan tiedä?