Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on hyvät sosiaaliset taidot mutta lasken ne nolliin kun joudun olemaan miehen kanssa tekemisissä

Vierailija
02.11.2016 |

Ihan koska ei huvita kuluttaa energiaa niihin. Osaan tarvittaessa vaihtaa moodin toiseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen sulla on huonot sosiaaliset taidot ja yrität rationalisoida sen naislogiikalla niin että se on muka tarkoituksellista.

Vierailija
2/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet ainakin huonokäytöksinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen sulla on huonot sosiaaliset taidot ja yrität rationalisoida sen naislogiikalla niin että se on muka tarkoituksellista.

Olet väärässä. Minulla on aikoinaan ollut useita miespuolisia kavereita / olen hengaillut paljon miesten kanssa. Minulla on paljon myös naispuolisia kavereita. En vain tällä hetkellä kuluta energiaani miehiin.

Vierailija
4/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvillä sosiaalisilla taidoilla ei saa viesti perille etten tahdo kuluttaa sinuun energiaani?

Vierailija
5/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi haluat antaa itsestäsi huonon vaikutelman vain sukupuolen takia? Kuvitteletko että jokainen mies ihastuu ja alkaa stalkkaamaan jos et vaikuta idiootilta?

Vierailija
6/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten sanottu vaihdan välillä normimoodiin jos huvittaa.

Vierailija
7/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa helposti ärsyttämään jos mies puhuu muutenkin. Huonot jutut + kuuntelemattomuus rassaa. Jos mies selvästi on hiljaisempi niin se menettelee, jos kuitenkin tajuaa minun juttujani.

Vierailija
8/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Minulla on aikoinaan ollut useita miespuolisia kavereita / olen hengaillut paljon miesten kanssa. Minulla on paljon myös naispuolisia kavereita. En vain tällä hetkellä kuluta energiaani miehiin.

Seliseli, yhtä hyvä selitys kuin se että homofoobikko selittelee että siläl on oikeasti homokavereita.

Vierailija
9/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan koska ei huvita kuluttaa energiaa niihin. Osaan tarvittaessa vaihtaa moodin toiseen.

Sinä ja kaverisi, kaikki täysillä mooooodeissa! ou jea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi