Minulla on hyvät sosiaaliset taidot mutta lasken ne nolliin kun joudun olemaan miehen kanssa tekemisissä
Ihan koska ei huvita kuluttaa energiaa niihin. Osaan tarvittaessa vaihtaa moodin toiseen.
Kommentit (9)
No sitten olet ainakin huonokäytöksinen.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen sulla on huonot sosiaaliset taidot ja yrität rationalisoida sen naislogiikalla niin että se on muka tarkoituksellista.
Olet väärässä. Minulla on aikoinaan ollut useita miespuolisia kavereita / olen hengaillut paljon miesten kanssa. Minulla on paljon myös naispuolisia kavereita. En vain tällä hetkellä kuluta energiaani miehiin.
Miksi hyvillä sosiaalisilla taidoilla ei saa viesti perille etten tahdo kuluttaa sinuun energiaani?
Siis miksi haluat antaa itsestäsi huonon vaikutelman vain sukupuolen takia? Kuvitteletko että jokainen mies ihastuu ja alkaa stalkkaamaan jos et vaikuta idiootilta?
No kuten sanottu vaihdan välillä normimoodiin jos huvittaa.
Minua alkaa helposti ärsyttämään jos mies puhuu muutenkin. Huonot jutut + kuuntelemattomuus rassaa. Jos mies selvästi on hiljaisempi niin se menettelee, jos kuitenkin tajuaa minun juttujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen sulla on huonot sosiaaliset taidot ja yrität rationalisoida sen naislogiikalla niin että se on muka tarkoituksellista.
Olet väärässä. Minulla on aikoinaan ollut useita miespuolisia kavereita / olen hengaillut paljon miesten kanssa. Minulla on paljon myös naispuolisia kavereita. En vain tällä hetkellä kuluta energiaani miehiin.
Seliseli, yhtä hyvä selitys kuin se että homofoobikko selittelee että siläl on oikeasti homokavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan koska ei huvita kuluttaa energiaa niihin. Osaan tarvittaessa vaihtaa moodin toiseen.
Sinä ja kaverisi, kaikki täysillä mooooodeissa! ou jea.