Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät kestä betamiehen seksuaalisuutta

Vierailija
02.11.2016 |

Aina kun se ei tapahdu naisen betamiehelle asettamissa raameissa. Betamies on ok kuhnurina ja elättäjänä, koska on naiselle alistinut. Naiset eivät kestä betamiestä joka on seksuaalisesti vapaa eikä anna naisten määritellä oman eroottisen elämänsä sisältöä.

Miten betamiehet jaksatte tätä? Miksi annatte naisten sanella teille oman seksuaalisuutenne säännöt?

Turha sitten vedota luonnollisuuksiin. Betamiehen seksuaalisuus on naisen seksuaalisuutta paljon harmittomampaa eikä aiheuta henkilövahinkoja. Naisten viettiä voimme ihastella uutislehdistä päivittäin, kun naista kiihottava jännämies taas pisti koko perheen kylmäksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokee jo biologian perusteella muun kuin alfojen antaman huomion vastenmieliseksi.

Vierailija
2/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jakaa miehet elättäjämiehiin (betakuhnurit) ja rakastajamiehiin (alfajännikset) ja molemmille miehille on omat säännöt. Jos betamies yrittää käyttäytyä kuin alfa, niin nainen sheimaa hänet takaisin ruotuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tuosta yhtään mitään.

Vierailija
4/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se betamiehen raamiton seksuaalisuus sitten on? "Uik uik, piiskaa mua"?

Vierailija
5/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista se betamiehen raamiton seksuaalisuus sitten on? "Uik uik, piiskaa mua"?

Huomaatkohan itsekään miten yrität määritellä betamiehen seksuaalisuuden alistuvaksi uikuttajaksi?

Vierailija
6/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä nyt ymmärtänyt jotakin väärin kun mun mielestäni beta-mies on ennemminkin normaalimies, ei mikään macho mutta ei nössökään. Mies jonka ei tarvitse uhitella ja kilpailla, mutta joka tietää oman arvonsa ja asemansa, ja uskaltaa sanoa omat mielipiteensä. Tossukat ja vätykset on sitten erikseen. 

Tai jos beta-mies on kuhnuri nössökkä, niin mikä normaali mies sitten on? Vai eikö ne normaalit miehet oo jaksanut osallistua näihin keskusteluihin ja on siksi jääneet nimeämättä?

Vierailija
7/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä nyt ymmärtänyt jotakin väärin kun mun mielestäni beta-mies on ennemminkin normaalimies, ei mikään macho mutta ei nössökään. Mies jonka ei tarvitse uhitella ja kilpailla, mutta joka tietää oman arvonsa ja asemansa, ja uskaltaa sanoa omat mielipiteensä. Tossukat ja vätykset on sitten erikseen. 

Tai jos beta-mies on kuhnuri nössökkä, niin mikä normaali mies sitten on? Vai eikö ne normaalit miehet oo jaksanut osallistua näihin keskusteluihin ja on siksi jääneet nimeämättä?

Betamiehet on tavismiehiä, jotka on matriarkaatin sortajat alistaneet.

Vierailija
8/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin Timo, mene nukkumaan.

Vierailija
9/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän suurin osa tavismiehistä alistu naisten edessä? Kompromissien teko ja toisen huomioiminen on tietenkin asia erikseen, se ei tarkoita alistumista. :D

Vierailija
10/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä samaa.

Vierailija
11/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän suurin osa tavismiehistä alistu naisten edessä? Kompromissien teko ja toisen huomioiminen on tietenkin asia erikseen, se ei tarkoita alistumista. :D

http://www.vauva.fi/keskustelu/2699008/miehet-eivat-kesta-naisen-seksua…

Vierailija
12/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas matriarkaatti!

T: Maskulinisti

Vierailija
13/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta pysykööt lestissään...😁

Vierailija
14/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatkohan itsekään miten yrität määritellä betamiehen seksuaalisuuden alistuvaksi uikuttajaksi?

Loistava nokitus beta mieheltä ja juuri tätä naiset eivät kestä! Eipä kauaa mennyt, kun joku yritti laittaa beta miehet ruotuun! Hyvä sinä Beettis!

Vierailija
15/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BetaPower!

Vierailija
16/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu? :D

Vierailija
17/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko täällä nyt yks vai useampi kuhnuri kirjoittelemassa ja kertomassa miten naiset ajattelee? Jospa kerran yrittäisit keskustella naisen kanssa, kerran pääsisit jotenkin edes naisen läheisyyteen niin ei ehkä tarvitsisi täällä purkaa turhautumisiaan. Kyllä sulle löytyy joku kiva beta-nainen niin voitte sitten kuhnailla kahdestaan.

Vierailija
18/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse, kuinka välttelet kertomista?

Vierailija
19/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "uik uik anna piiskaa" paljasti ettei sinua kiinnosta käydä aitoa keskustelua vaan yrität vain sheimata betamiehen takaisin ruotuun, koska et kestä sitä, että betamies voisi itse määritellä oman seksuaalisuutensa, eikä alistua sinun määrityksiisi.

Vierailija
20/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "uik uik anna piiskaa" paljasti ettei sinua kiinnosta käydä aitoa keskustelua vaan yrität vain sheimata betamiehen takaisin ruotuun, koska et kestä sitä, että betamies voisi itse määritellä oman seksuaalisuutensa, eikä alistua sinun määrityksiisi.

No, nyt mäkin tajuan, mitä tarkoitat sillä betamiehen seksuaalisuudella. Sehän on sitä passiivisaggressiivista vänkäämistä siitä, kenen vuoro tänä iltana olla päällä ja kenen syy, ettei taas moneen viikkoon ole ollut seksiä. Ihan tuttua juttua, ei tarvitse vastata, ymmärsin jo.