Mitä pikaruokaa söisin huomenna töiden jälkeen, mielellään 9 arvoista
En ehdi lounaalle ja sitten töiden jälkeen pitää saada nopeasti jotain kun on ilta täynnä ohjelmaa. Ei pizzaa kuitenkaan.
Kommentit (12)
Pekoniateria hesestä on oma valintani noissa tilanteissa.
Mä hakisin jotain etnistä safkaa, jonka tilaisin etukäteen.
Siis itse tehtyä vai noudettua? Oliko "ysi" hinta vai arvosana? Itse tehtynä esim. savulohipasta tai vuohenjuustosalaatti. Jos noudettuna, niin Papito (n. 8-9 e) tai Hoshiton lohi-poke (12 e). Nämä siis Helsingissä, en tiedä missä asut.
Juu siis 9 euroa, lounarilla. (Ei, en saa ilmaisia lounaita, se vähennetään palkasta enkä edes joka kuukausi ota).
Jos asut Helsingissä, ottaisin sinuna Döber Harjun lammaslautasen.
Mäkkärin tuplajuustoja 4 kpl 8 e. Ootko sä vähän vajaa kun et itse pysty näin uskomattoman yksinkertaista asiaa ratkaisemaan ? Siis aikuinen joka ei tiedä mitä söisi ...
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin tuplajuustoja 4 kpl 8 e. Ootko sä vähän vajaa kun et itse pysty näin uskomattoman yksinkertaista asiaa ratkaisemaan ? Siis aikuinen joka ei tiedä mitä söisi ...
En syö yleensä pikaruokaa. Yleensä ne ovat alle tuon 9 euron arvoisia, periaatteesta pitää saada koko rahalla.
Terveellistä vai mättöruokaa? Hesburger salaatti ja smoothie/kahvi/virvoitusjuoma/pehmis tai tortilla-ateria+jälkkäri.
9? 9e?