Kohta mies tulee töistä. Ärsyttää jo valmiiksi..
Milloinkahan olisi voimaa ottaa ja jättää tuo mies?
Viime vuonna jäi kiinni siitä, että piti peliä 15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Ei ollut suhdetta, mutta ihastumista ja flirttiä. Kaiken laittoi masennuksen pikkiin, josta alkoi kärsiä myöhemmin.
Nyt lähinnä vituttaa koko jätkä. Ainut hyvä puoli, että osallistuu lasten hoitoon paljon.
Huoh. Kaikki sukulaiset ja tuttavat pitävät tuota jätkää hyvänä ja ihanana tyyppinä.
Oksettaa.. vituttaa.. musta on tullut tuon miehen rinnalla katkera 😔
Kommentit (11)
"Hoitaa" masennustaan. Käy lääkärissä ja syö lääkettä.
välillä itkee itsesääliään. Jos minä puhun tunteistani, lähtee menemään. Hyvin osaa ainakin manipuloida. Pitää meidän perheen ongelmat itsessään, jotta minä unohtaisin hänen virheet.
Tuommoisia vaiheita voi välillä tulla suhteessa,älä nyt luovuta jos näät vielä jotain hyvääkin,hoida omaa mieltäsi älä takerru miehesi masennukseen,hanki joku oma juttu josta saat mielihyvää,kun mies on lasten kanssa.
Onneksi mun mies tulee vasta aina klo 20 töistä. Ei ehdi paljon ärsyttämään. Ja monesti on koko viikon poissa. Iha rauhassa saan touhuta lasten kanssa.
Tee lista suhteenne plussista ja miinuksista.
Kumpia on enemmän?
Oli "ihastumista ja flirttiä".....ja sinä suutut. Kaikki ihastuu joskus ja kaikki ilman muuta flirttailee.
Mieti asiaa näin: joka päivä tuhlaat aikaa hänen kanssaan kun valmiiksi tiedät että et halua olla hänen kanssaan enää. Mitä aiemmin dumppaat sen, sitä enemmän aikaa säästät vai voit aloittaa elämään onnellisemmin :)
Ajatella, että oma vaimo on miehellensä kade, no sellaista sattuu..
Mä en ymmärrä mistä ap veti herneen nenään.
Itse alkaisin varmaan henkisellä tasolla elää vain omaa elämää ja katsella elämään uusia uulottuvuuksia mutta nautttisin toki niistä hyvistä puolista mitä arjen jakaminen tuo.
Kuulostaa kurjalta. Oletteko harkinneet terapiaa? Hoitaako mies masennustaan?