Omituiset kuukautiset
Hei,
Tarvitsisin kipeästi apua. Olen 31 vuotias nainen ja minua on vaivannut epämääräiset "kuukautiset". Minun kuukautiset ovat tuhnumaiset, verta ei ole juuri yhtään ja kestää max 2 päivää viime kuukautiset kesti 2 tuntia ja oli vieläkin niukemmat kuin ikinä aikaisemmin. Vuoto on niin niukkaa, ettei sitä voi millaan suojata. Tätä on jatkunut noin puoli vuotta. Raskaana en ole. Testejä olen tehnyt aina välillä varuiksi. Syön pillereitä, mutta olen syönyt pillereitä monia monia vuosia. Aloin 16 vuotiaan syömään e-pillereitä runsaan ja kipeän kuukautisien takia. Tämä on ensimmäinen kerta kun kuukautiset jää tulematta .Tämmöistä ei minulla ole koskaan aikaisemmin ollut.
Minulla olisi toiveena raskaus vuoden sisällä. Tarkoittaako tämä sitä, että en voi saada lapsia koska ei ole kuukautisia. Mitä tämmöinen voi tarkoittaa? Onko minulla jokin vakava sairaus? Olen normaali painoinen, tupakoin, enkä syö mitään lääkkeitä, perus terve nainen. Kysyisin vielä, että kun ikää tosiaan on. Onko minulla kuinka kiire tehdä lapsi? Tuleeko aika vastaan? Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (2)
Jos yrität raskautta, kannaattaa lopettaa se tupakanpoltto.
Gynekologi tutkii. Kannattaa lopettaa se tupakanpoltto. Se on tosi haitallista raskauttakin ajatellen.