Kun tapaat (pakosta) miehesi jonkun exän, niin näetkö silmissäsi miehesi ja naisen naivan?
Itselleni tulee jopa kuvottava olo, kun joudun joskus pakosta kohtaamaan miehen ex.vaimon. Tilanne on lähinnä sairas. Pahin se on kun joudumme kohtaamaan kolmistaan. Mies ja 2 naista, jota kumpaakin tämä pannut. Viimeksikin vaan tuijotin ja mietin, että miten ukko on tuohon tunkeutunut... ja hyh mä oon naisen haaskalla, ja saanut tämän kaikki papilloomavirukset ym.
Kommentit (9)
En ole ikinä nähnyt mieheni yhtäkään exää... Ainakaan tietääkseni.
Mietin aina tuota, kun tulee joku vastaava tilanne. Raivostuttavaa. Jotain ihmeellistä uteliaisuutta se on, ja samalla tunnustusta, että on ollut jotain muutakin ennen meitä. Miten voikin olla ENTISELLE hieman mustasukkainen, niiden tarinahan on loppu jo!
Oon miehen ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen.
Ei ole tullut tuollaista koettua eikä tuollaisen ajatteleminen ole todellakaan normaalia.Sulla on joku mt- ongelma ap. Hae apua.
Ei ole eksää, mutta aina kun näen tiettyjä uusperheitä, ajattelen että se uusi kumppani on siinä aivan väärä henkilö joka ei kuulu kuvaan.
Ei todellakaan ole mitenkään mielisairasta ajatella tuollaisia. Minä kohtaan ajoittain entisen treffikumppanini vaimonsa kanssa. Ja kyllä silloin tosi usein tulee mieleen, että mies painaa vaimoaan siinä seksiasennossa, jonka profiilissaan ilmoitti lempparikseen.
Ei ole kiva tuo mielikuva. Mutta minkäs teet, kun nyt vain satut tietämään tuollaisen liian intiimin asian toisesta.
On sullakin ongelmat. Nimenomaan, sinulla.