Asioita, joista pidit 5-vuotiaana, nolostelit 15-vuotiaana ja rakastat 25-vuotiaana
Toppahousukeskustelusta tuli mieleen... Esimerkiksi lämpimien vaatteiden käyttäminen tai äidin kanssa hengailu viikonloppuisin.
Kommentit (20)
Hevoset ja ratsastus! Nolostelua tapahtui siinä 12-15 vuotiaina koulukiusaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Toppahousukeskustelusta tuli mieleen... Esimerkiksi lämpimien vaatteiden käyttäminen tai äidin kanssa hengailu viikonloppuisin.
Barbit.Lapsena rakastin barbileikkejä,yläasteella jouduin vastahakoisesti pakkaamaan barbit kaappiin,koska eihän kukaan muukaan niillä enää leikkinyt sen ikäisenä.Aikuisena en enää piittaa niin paljon muiden mielipiteistä,vaan ostelen itselleni kirpparilta barbeja,teen nille koteja ja vaatteita niin kuin pienenä.
Äidin ja isän kanssa oleileminen ja matkustaminen.
Introvertti elämäntapa ja vapaa-ajanvietto kotona. Teini-iässä piti hampaat irveessä olla sosiaalinen ja pysyä mukana menossa, ettei vaan jää ulkopuoliseksi. Aikuisena en stressaa yhtään sitä, tipunko "piireistä".
Lämpöiset talvivaatteet. Luistelu ja hiihtäminen. Leipominen. Aku Ankan lukeminen. Pehmolelut.
Pokémon :D Lapsena lempparijuttu, teininä supernoloa ja nyt taas huippuhauskaa.
Piirretyt. Mä niin rakastan lastenohjelmia ja elokuvia! Onneksi itsellä on pieni lapsi, niin tämä on jotenkin hyväksytympää, eikä mua katsota niin pahasti kieroon. :D
Viikonlopun viettäminen kotisohvalla
Toppahousut, pehmolelut, lämmin kaakao, lapaset ja pipo. Värityskirjat. Ulkoilu koiran kanssa.
Saunan jälkeen lauantaina aikaisin sänkyyn.
Jaa näitä kun lukee niin huomaa että taantumista on havaittavissa :D
Teatteriharrastus. Taisin olla kutakuinkin 5-vuotias, kun aloitin lastenteatterissa, 15-vuotiaana se oli noloa, koska "vaan nörtit harrastaa teatteria", nyt 25-vuotiaana rakastan, kun saan olla mukana harrastajateatterin toiminnassa.
Kakkaaminen. Siis kun suoli toimii kunnolla. Lapsena oli kiva istua pöntöllä ja kakata niin iso pökäle, että pönttö meni tukkoon. Kunnon ääniefektien kera. Teininä sitten oli noloa, jos joutui muiden seurassa käymään kakalla, varsinkin poikaystävän. Nyt aikuisena on ihanaa, kun suoli toimii hyvin ja saa samalla hengähdystauon pöntöllä istuen. ☺️
Jyrsijät ja kanit. Lapsena rakastin eläimiä, varsinkin pieniä, suloisia palleroita. Mulla olikin omana (vanhempien valvovan silmän alla toki) monenmoista jyrsijää... Teini-iässä kaverit piti niitä vähän outona, "kaverit" tpdi tyhmänä, nolona, haisevina jnejne. ja ihan kaikkien mielestä ne oli pikkulasten elukoita... ja harrastus vähän niinku loppui...
Nyt aikuisena mulla on neljä rottaa, syyrianhamsteri, vkh campbellejä 3kpl ja yksi ikäloppu hiiriukkeli xD Haaveissa olisi ottaa jossain vaiheessa vielä gerbiileitä (on vähän yöaktiivista tää mun sakki. Gerbuja vois seurailla päivisin n <3)
Lumisota, leikkiminen.