Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en pääse yli entisestä kaveristani? (jt)

Vierailija
02.11.2016 |

Kasvoin Jehovan todistaja perheessä. Maailmallisia kavereita ei tietenkään saanut olla, joten kaveerasin erään seurakuntamme sisaren kanssa. Hän oli minua jonkin verran vanhempi (7 vuotta) mutta se ei haitannut. Meillä oli aina hauskaa yhdessä ja teimme jatkuvasti yhdessä vaikka mitä. Vaikka tämä sisar meni jo naimisiinkin niin silti edelleen näimme usein. Sitten tämä kaverini ja miehensä päättivät että heidän on muutettava sinne missä tarve on suurempi (missä oli enemmän saarnaamistyötä tehtävänä), satojen kilometrien päähän ja sen jälkeen kirjoiteltiin. Hän tietysti oli löytänyt uuden tuttavuuden joka oli myös minun ikäinen. Sitten kirjoittelu loppui. Sen jälkeen minulla ei ollut ketään ystävää seurakunnassa. Tai oli yksi vanhempi nainen, mutta se ei ollut sama asia. En enää jaksanut olla kiinnostunut koko uskonnosta. Tosin nyt kun mietin niin hyvä että jäin pois. Varmasti olisin vielä mukana jos tämä kaverini ei olisi muuttanut.

Miksi edelleen muistelen ja vatvon mielessäni tätä asiaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet tahtomattasi kuulunut paskalahkoon joka alistaa ihmisiä henkisesti.

Suosittelen selvittämään asioita esim. terapiassa.

Vierailija
2/5 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa jo 14 vuotta ja siitä kun jäin pois on 11 vuotta jo. Luulisi tässä ajassa jo unohtuneen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ystävää saa kaivata mutta ei ole järkeä jäädä märehtimään asiaa loppuelämäksi.

Pitää hyväksyä faktat! Ala elää tätä päivää. Onko sinulla jotain kivoja harrastuksia niin ehkä niitä uusia kavereitakin löytyy. Tai tee jotain vapaaehtoistyötä jos sinulla on muille jotain annettavaa niin silloin itsekin yleensä saa jotain takaisin.

Menneen vatvominen ei auta. Toki voit yrittää ottaa uudestaa yhteyttä tähän vanhaan ystävään mutta jos sitä ei kiinnosta niin ei voi mitään. Jatka elämääsi.

Vierailija
4/5 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ystävää saa kaivata mutta ei ole järkeä jäädä märehtimään asiaa loppuelämäksi.

Pitää hyväksyä faktat! Ala elää tätä päivää. Onko sinulla jotain kivoja harrastuksia niin ehkä niitä uusia kavereitakin löytyy. Tai tee jotain vapaaehtoistyötä jos sinulla on muille jotain annettavaa niin silloin itsekin yleensä saa jotain takaisin.

Menneen vatvominen ei auta. Toki voit yrittää ottaa uudestaa yhteyttä tähän vanhaan ystävään mutta jos sitä ei kiinnosta niin ei voi mitään. Jatka elämääsi.

En voi mitenkään ottaa häneen yhteyttä koska olen hänen silmissään nykyään maailmallinen. Kavereita on tietenkin tullut uusia kun jättäydyin uskonnosta pois ja aviomieskin on ja lapsia.

En vatvo tätä päivästä toiseen, vaan ajoittain. Nyt taas mennyt monta päivää tätä vatvoessa. Ap

Vierailija
5/5 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että kyseessä on Johanna Tukiainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä