Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olem raskaana. Verestä löytynyt joku vasta-aine ja isänkin pitää käydä testeissä. Mistä voi johtua jos isä on samaa veriryhmää?

Vierailija
02.11.2016 |

Olen saanut joskus verensiirron mutta saanut sen jälkeen lapsia.
Mistä voi johtua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen A-, sen miinuksen takia ravasin verikokeissa kaikista lapsista ja lapsilta otettiin kiirellä veriryhmät heti synnyttyään, olivat A- kaikki koska mieheni on myös A-, oliko kaikki vöyhötys turhaa?

Mun mielestä oli, koska te molemmat olette A-. Jos isä olisi ollut A+, silloin olisi voinut vasta-aineita muodostua.

Vierailija
22/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ollut turhaa koska vasta-aineita on muitakin. Pelkkä D-tekijän ja ABO tekijän yhtenevyys ei vielä suojaa kaikilta. Muistaakseni jos isä on verenluovuttaja, ei voi olla K-tekijä ongelmaa. Silti jotain harvinaisuuksia jää jäljelle. Eli raskauden aikaisissa seurannoissa kannattaa käydä.

Vasta-ainepistosta ja vauvam veriryhmämääritystä et tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla niin, että minä olen tuon vasta-aineen saanut verensiirrossa ja siitä ei ole minkäänlaista haittaa vauvalle? Vai onko siitä aina jotain haittaa? Edellisessä raskaudessa ei ollut tällaista, siitä on kyllä aikaa että en tiedä onko niitä silloin tutkittu automaattisesti edes

Ap

Vierailija
24/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nostan

mies taitaa olla ao+ ja iti a+

Siis ap:n mies AO+ ja lapsen isi A+... Paha, tämä näkyy jo ekoissa verikokeissa. Petturi, kiinni jäit!!

Hohhoijaa. Esimerkki: Äiti A+, isä B+, lapsi O+. Miten mahdollista? Silleen että kummaltakin vanhemmalta periytyy O lapselle. Isyys varmistettu.

Vierailija
25/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nostan

mies taitaa olla ao+ ja iti a+

Siis ap:n mies AO+ ja lapsen isi A+... Paha, tämä näkyy jo ekoissa verikokeissa. Petturi, kiinni jäit!!

Vai niin siis naapurin Erkki on palauttanut muijani täyteen Prkele, pahoitin mieleni.

En enää tervehdi häntä.

Ei ole kivaa joutua aisuriksi tietämättään.

Onneksi tämä verikoe ja dna testaus paljastaa naisten vahinkohässimiset thank god 😀😃

Vierailija
26/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko siitä verensiirrosta? 

Ei sun kannata olla huolissasi kuitenkaan, odottelet rauhassa tuloksia. Varsin pieni riski että jotain ongelmaa tulisi ja jos tulee niin se osataan hoitaa.

Vierailija
27/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi tosiaan olla että siinä saamassasi veressä oli tekijä jota vastaan sussa muodostui vasta-ainetta. Isän tai sikön veressä sitä ei tarvitse olla, eli siinä tapauksessa kaikki ok.

Vierailija
28/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. No hyvä juttu sitten. Käsion että jokatapauksessa asiaa seurataan loppuraskaus. Voiko vauva saada sen minulta jos isällö ei sitä ole?

Olenko voinut saada sen äidiltäni kun hän on A- ja minä siis A+? Olen ainoa lapsi

Ap

Vierailija
29/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä