Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nyt piikki auki! Laittakaa kaikki köyhät mulle yksityisviestiä niin parannan taloudellisen tilanteenne! KENOVOITTO! ISO!!!

Vierailija
02.11.2016 |

Itselläni on kaikkea, mitä tarvitsen eikä huollettavia ole. Ei edes ukkoa enää :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jeesus, kuka tähän lankeaa?

Varmaan epätoivoiset.

Vierailija
22/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi laittaa yvtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilillä vain pari euroa vuokranmaksun jälkeen. Työt loppui elokuussa, enkä ole löytänyt vielä uutta pestiä ahkerasta työhakemusten lähettämisestä huolimatta. Olen jatkamassa tauolla olleita opintojani, koska haluaisin vihdoin valmistua. Opintotukikuukaudet on kuitenkin käytetty. En saa työttömyysrahaa opiskelija-statuksen vuoksi. Toimeentulotuen ja asumistuen yhdistelmällä sain tämän kuun vuokran ja peruslaskut (vesi, sähkö, kotivakuutus, opintolainan lyhennys) maksettua, mutta jäljelle ei jäänyt enää ruokarahaa. Onneksi pakastimessa on marjoja ja sieniä sekä kaapissa makaronia ja kaurahiutaleita puuroon. Tuskin nälkään kuolen, vaikka "jännittävä" kuukausi onkin edessä :)

Vierailija
24/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta minulle raketteja ja pommeja. Laita ne pussiin, istu päälle ja sytytä.

Vierailija
25/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään on kituutettu, nyt on lainaa jäljellä enää 500e - mutta tällä tahdilla joudumme vielä puolisen vuotta kieltäytymään asioista. Olisi joulu pelastettu sillä puolella tonnilla.

Työssäkäyvä äiti ja kaksi teiniä

Ja minulla on asuntolainaa vielä 80 000 jäljellä. Kyllä se 80 tonnia helpottaisi arkea noin niinkuin joulun aikaan.

Vierailija
26/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pistä mun tilille fiilistä kohottaa 100 000 euroa. Kuittailen autolainan ja asuntolainoja pois. Loput törsään matkusteluun. 

Vierailija
27/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tilillä vain pari euroa vuokranmaksun jälkeen. Työt loppui elokuussa, enkä ole löytänyt vielä uutta pestiä ahkerasta työhakemusten lähettämisestä huolimatta. Olen jatkamassa tauolla olleita opintojani, koska haluaisin vihdoin valmistua. Opintotukikuukaudet on kuitenkin käytetty. En saa työttömyysrahaa opiskelija-statuksen vuoksi. Toimeentulotuen ja asumistuen yhdistelmällä sain tämän kuun vuokran ja peruslaskut (vesi, sähkö, kotivakuutus, opintolainan lyhennys) maksettua, mutta jäljelle ei jäänyt enää ruokarahaa. Onneksi pakastimessa on marjoja ja sieniä sekä kaapissa makaronia ja kaurahiutaleita puuroon. Tuskin nälkään kuolen, vaikka "jännittävä" kuukausi onkin edessä :)

Eikö sen toimeentulotuen pitänyt olla lakisääteinen, että jokaiselle on pakko jäädä tietty summa rahaa kuukaudessa? 

Ei näitä palstapummien tekstejä voi ottaa tosissaan, kun joka toisella kerralla asiat ovat erilailla.

Vierailija
28/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää, että yleisellä foorumilla ei saa auttaa ihmisiä. Jonkun tahon kuulemma pitää kontrolloida avunantoa. Anteeksi siis kaikki. Olisin niin mielelläni auttanut.

Vierailija
29/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Sain tietää, että yleisellä foorumilla ei saa auttaa ihmisiä. Jonkun tahon kuulemma pitää kontrolloida avunantoa. Anteeksi siis kaikki. Olisin niin mielelläni auttanut.

Onhan se vähän kyseenalaista jos jokainen Suomalainen lahjoittaisi köyhälle euron.

Vierailija
30/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarttisin 428 e yksityisestä syöpäsairaalasta pyydettävää toista mielipidettä varten.

Vierailija
31/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen toimeentulotuen pitänyt olla lakisääteinen, että jokaiselle on pakko jäädä tietty summa rahaa kuukaudessa? 

Ei näitä palstapummien tekstejä voi ottaa tosissaan, kun joka toisella kerralla asiat ovat erilailla.

Eipä ole noin. Heiltä on tullut ehdotus muuttaa halvempaan vuokra-asuntoon. Vuokrani on 600e, halvempia vaikea löytää. Plus muuttokustannukset on jäätävät.

Vierailija
32/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen sukset,sauvat ja monot kun tuo talvi näyttää tulevan tänne helsinkiin enkä omista autoa/bussilippua.

Vierailija
33/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niiiiiiin tiukkaa rahasta kotihoidontuella ettei tosikaan! Ja vielä vaan joutuu vyötä kiristellä jos käy niin että tammikuussa saan unelmieni koulupaikan ja lapselle täytyy järjestää päiväkotipaikkaa.. on tää yksinhuoltajan elämä rakasta :D voi kun voittaiskin vaikka lotossa! Pitäis kyllä ensin raaskia alkaa lotota...

Saatko mitään muuta tukea?

Tällä hetkellä asumistukea juu. Lapselle lisäksi lapsilisä ja isänsä maksaa pienimpiä mahdollisia elareita. Ruokaan ja laskuihin vuokran jälkeen vajaa 400€/kk. Jotenkin sitä on pärjätty. Mihinkään ylimääräiseen ei kyllä ole varaa.

Vierailija
34/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niiiiiiin tiukkaa rahasta kotihoidontuella ettei tosikaan! Ja vielä vaan joutuu vyötä kiristellä jos käy niin että tammikuussa saan unelmieni koulupaikan ja lapselle täytyy järjestää päiväkotipaikkaa.. on tää yksinhuoltajan elämä rakasta :D voi kun voittaiskin vaikka lotossa! Pitäis kyllä ensin raaskia alkaa lotota...

Saatko mitään muuta tukea?

Tällä hetkellä asumistukea juu. Lapselle lisäksi lapsilisä ja isänsä maksaa pienimpiä mahdollisia elareita. Ruokaan ja laskuihin vuokran jälkeen vajaa 400€/kk. Jotenkin sitä on pärjätty. Mihinkään ylimääräiseen ei kyllä ole varaa.

Ja lisäksi mikäli sen opiskelupaikan saisin, olisi muutto uudelle paikkakunnalle. Yritäpä tässä hoitaa autottomana ja käytännössä rahattomana muutto lapsen kanssa kahdestaan! Mielenkiintoista puuhaa varmasti. Takuuvuokrakin pitäisi vielä pystyä hoitamaan :D no, ei se auta, onneks sen oon oppinut että ihan kaikesta selviää!

Vierailija
35/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta minulle raketteja ja pommeja. Laita ne pussiin, istu päälle ja sytytä.

Miten sinä liityt siihen? Siis jos aloittajan persuksen alla räjähtää raketit/pommit? Ymmärtäisin jotenkin, jos olet näkemässä tilanteen.

Vierailija
36/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipääseliikkumaan kirjoitti:

Tarvitsen sukset,sauvat ja monot kun tuo talvi näyttää tulevan tänne helsinkiin enkä omista autoa/bussilippua.

Ratikat kulukee ja pummilla pääsee.

Vierailija
37/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haluttais ostaa koira ja kiva lomamatka lämpöön talvella. Onnistuuko?

Vierailija
38/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ulosotossa n. 5000€. Olen ollut mielenterveysongelmien vuoksi ahtaalla viimeiset 5-v. Viimeinen tikku oli mania johon sairastuin 2015. Mt-ongelmat on nyt hoidossa, pääsin opiskelemaan mutta ulosottoja en saa hoidettua. Velkajärjestelyyn ei ilman säännöllisiä tuloja pääse, enkä saanut sosiaalista luottoa. Velkasumma siis kasvaa, eikä osa veloista ole edes ulosotossa. Kyllä mä nämä joskus saan hoidettua, mutta nyt meinaa tuntua vähän toivottomalta.

En usko että ap tai kukaan näitä maksaisi, kunhan haaveilen. Ei kyse ole oikeasti edes kovin isosta summasta, ei vaan mun tuloilla.

I feel you, mulla on samankaltainen tilanne. Mt-ongelmia nuorempana vuositolkulla, siinä ohessa meni luottotiedot. Nyt vointi ok. Opiskelen, mutta rahaa ei tule mistään, sillä opintotuki kuukaudet käytetty loppuun,mt-ongelmien vuoksi en aiemmin saanut opinnoista kunnolla kiinni, joten siksi viivästyneet opinnot. No, sitkeästi vain eteenpäin, jonakin päivänä vielä helpottaa.

Vierailija
39/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo pari viikkoa syönyt lähes pelkkää makaronia, ja ensi kuukin taitaa mennä samoissa meiningeissä kun tuota laskupinoa ja opintotuen suuruutta katselee. Onneksi kuitenkin koulussa saa yhden lämpimän aterian päivässä :D

Anteeksi kun kysyn, mutta ensin pitää tietää mistä laskupino koostuu. Pikavippejä?

En ole tuo keneltä kysyt, mutta normaali laskupino opiskelijalla koostuu: 

- yleensä opintotuen ja asumislisän imevästä vuokrasta, josta jää käteen välttämättömimpiin menoihin rahaa aika snaftisti ja loppuosa on yleensä lainaa, josta ei voi kauheasti nostaa kerralla (tai ei ainakaan kannata)

- kotivakuutus 

- puhelin ja netti

- koulun materiaalikustannukset (ei aina)

- matkakortti/auton vakuutus/polkupyörän kunnostus/oma valinta

- vaate-, kenkä- tai muu sellainen lasku, koska alastomana ei ole kauhean kivaa ja näitä tuskin kukaan tiukassa tilanteessa huvikseen ostelee

- Joku muu. 

Vierailija
40/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin murheellinen olo, kun huomaa miten pienellä rahamäärällä (heille itselleen kuitenkin suuri) jotkut olisi autettavissa. Toivon teille kaikille jaksamista arkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä