Kerro yksi asia jonka olet oppinut AV palstaa lukemalla omasta sukupuolesta.
Vastaavan ketjun innoittamana. Mulla tuli paljon enemmän yllättäviä asioita omassa sukupuolessa.
Kommentit (15)
Se, että suurin osa naisista ei tykkää yhdynnästä. En olisi tätä itse tiennyt, sillä rakastan sitä vaikka olen nainen.
Miehet tuntuvat pohtivan koko ajan miten saisi naisia mukaan kotiinsa (ja seksiin). Itse en aikoinaan miettinyt lainkaan, naisia tuli sopivasti baareissa ja muuallakin vastaan ja lopulta tuli se tuleva vaimokin. On maailmassa muutakin pohdittavaa kuin naisseikkailut tai niiden puute. :)
M46
Että jännämiehet antaa kaikille naisille. Luulin että ne antaa vain kauneimmille. Jes!
No se karu havainto että naisia dissaavat sekä miehet että toiset naiset :(
Että naiset ovat aina lähtökohtaisesti katkeria, pahansuopia ja kostonhimoisia.
Nainen ei voi olla ystävä kuin toisten naisten kanssa. Vaikka ne toiset naiset lyttäisivät, puhuisivat paskaa, savustaisivat ulos porukasta ja valehtelisivat ovat ne naiset silti enemmän ystäviä kuin miespuolinen henkilö joka ei tee niin.
Opin, että naisella on velvollisuus antaa seksiä miehelle, vaikka ei sitä itse haluaisikaan. Muuten se on miehen kiusaamista. (Oikeasti,mitä vittua palstabeetat? Toisen ihmisen asemaan samaistuminen ei taida olla heidän vahvuuksia.)
Tyhmyys, typeryys, erilaisuuden sietämättömyys
Ensimmäisllä treffeillä (jotka opvat myös viimeiset) hypätään sänkyyn. Sitten itketään kun miehet on sikoja.
Panosuhde on sitoutumisen maksimi... eiku :D
Tasa-arvo on sitä että ryypätään ja biletetään kuin sikaäijät konsanaan :)
Naisten keskinäinen viha, joka ei kohdistu tiettyyn ihmiseen vaan naisiin sukupuolena. Tehdään oletuksia ikävien luonteenpiirteiden olemassaolosta sillä perusteella että on nainen.
Jotkut naiset eivät uskalla puhua omille kumppaneilleen. Tunteista, seksistä, mistä vain.
Raskaus ja synnytys on vieläkin ällöttävämpää kuin ikinä osasin kuvitellakaan :/
Saan orgasmin joka yhdynnässä. Mitä nopeampi ja rajumpi yhdyntä, sitä parempi. Vaikka saisin seksiä useinkin. En pidä esileikistä vaan kyllästyn ja halut menee ohi. Lisäksi saan useita orgasmeja herkästi peräkkäin. Täältä olen oppinut että olen todella omituinen, suorastaan avaruusolento. Ihmettelinkin nuorempana muutamien satunnaisten tuttavuuksien järkytystä kun parin työnnön jälkeen laukesin rajusti. Voihan olla että minussa on joku rakenteellinen vika?
Palstalta olen oppinut, että naiset ovat toisiaan kohtaan moninkertaisesti niin kateellisempia ja ilkeämpiä kuin olin osannut kuvitellakaan. Se minua vain edelleen ihmetyttää, etten ole koko suhteellisen pitkän elämäni aikana juurikaan tavannut todellisessa elämässä sellaista kateellisuutta ja ilkeyttä kuin tällä palstalla tapaa joka päivä.
En yhtään mitään. En voi täällä mistään tietää kumpaa sukupuolta kirjoittaja on, ja vaikka tietäisinkin, että kirjoittaako totta vai feikkiä.