Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako Heli Palsanmäkeä eniten päähän tässä

Vierailija
01.11.2016 |

"kateellisten" päivässä se, että heidän kauan vaalimansa "olemme köyhiä yrittäjiä" imago tais nyt kaatua ryminällä. Sellaista mielikuvaahan ne on koko ajan ohjelmassaan luoneet, että ovat köyhiä eivätkä voi pitää lomia tai matkustella kun on niin pienet ja onnettomat tulot. Töitä on pakko tehdä niska limassa jotta saa edes leivän pöytään. Ja nyt selviää, että tulot onkin yhteensä 200 000€. Ei se ihan köyhää ole :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät osaavat tuon ainaisen valittamisen taidon.

Vierailija
2/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ryhtykää kateelliset valittajat yrittäjiksi. Vapaa valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät eivät muuta teekään kuin valittavat ja korostavat omaa paremmuuttaan. Työntekijätkin ovat heille pelkkä rasite, joka ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
4/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotus on raju kun ohjelma loppuu töllöstä ja ihmiset kyllästyy koko huutokauppa paskaan.

Vierailija
5/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 tuntia viikossa on joka päivä, siis 7 päivää viikossa, 14 tuntia.  Jos "erehtyy" itämään yhden vaaapöivn, niin sitten on painettava kuutena pöivänä 17 tuntia per päivä. Koko valveillaoloaika. Nostan hattua, jos tuo on todellinen työaika, kyllä vaatii jaksamista. Mutta silti jää vähän semmoinen olo, että olisikohan liioittelut....

Vierailija
6/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Heli on ihan oikeassa. Muiden palkat ei muille kuulu.

Lähinnä sitä tuntui vituttavan se, että lehdet teki siitä näkökulmasta, että hän "heikko" nainen, elättää raavasta miestä. Ei tykännyt sitä näkökulmasta.

Vierailija
7/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Heliä ottaa päähän se, että ihmisillä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, miten yrittäjien tulot muodostuvat ja mitä pitää maksaa niistä tuloista ennen kuin se käteen jäävä summa on kasassa.

He eivät voi pitää lomia tai matkustella, jotta saisivat nuo rahat kasaan. Jokainen loma on lovi palkkapussissa, yrittäjällä kun ei ole palkallista vuosilomaa. Palsanmäet ovat tehneet työtään vuosikausia ja vasta nyt verotettavaa tuloa on tuollainen määrä. Tavallaan se on korvausta siitä, että edellisinä vuosina on eletty köyhyysrajan alapuolella.

Mieheni tienasi vuonna 2015 varsin mukavasti, joten sain töissä kuulla, että vien työpaikan joltain varattomalta. Vastasin, että tulot ovat mieheni, eivät minun, eikä mies ole minun eläkerahastoni tai elättäjäni. Lisäksi tiedän, että käteistä rahaa ei ole sen enempää kuin muillakaan, rahat kun käytetään tulojen lisäämiseen tulevaisuudessa. Tilanne pyritään vakiinnuttamaan ja se edellyttää investointeja.

Varmaan ap pääsisi samoihin tuloihin, kun tekisi töitä yli kymmenen vuotta, kehittäisi jatkuvasti yritystä ja jättäisi lomat pitämättä. Kokeile edes, koska sinulla on aihetta kadehtia.

Vierailija
8/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa veikkaan kanssa. Ollaan olevinaan niin köyhiä niin köyhiä, että ihmisiltä pitäisi saada kaikki tavara ilmaiseksi jota sitten myydä eteenpäin kunnon voitolla huutokaupassaan.

Vierailija
9/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossakaan tapauksessa rahalla saa tyyliä tai järkeä. 

Vierailija
10/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että juuri tuo häntä nyrppi että porukka huomas nyt ettei ole mistään köyhistä kauppiaista kyse mitä imagoa ovat luoneet Ja vaalineet telkkarissa. Tosahan bisnes voi jo kärsiä jos ei enää tavaraa saakkaan niin halvalla kuin ennen.

Vierailija
11/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan mukaan ainakin Palsanmäet lomailevat. Mun muistaakseni parikin reissua tehneen lähiaikoina.

Mun yrittäjämies on viimeksi pitänyt PARI päivää lomaa kesällä 2015. Sen jälkeen ei ole ollut varaa lomailla.

Vierailija
12/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pohdin tosissani, että palstalla ollaan tyhmiä

Oletetaan, että haluat saada lapsen. Silloin asia kannattaa ennakoida ja tehdä mahdollisimman hyvä tulos yrittäjänä, siitä kun seuraa kunnolliset päivärahat.

Totta hemmetissä jokainen nyt tuon tajuaa, eikös? Jätetään tekemättä poistoja, tehdään vähän tavallista parempi tulos, jätetään investoimatta => isommat tulot, isommat yrittäjämaksut, mutta myös toivottavasti isommat päivärahat, jos niitä tarvitaan.

Vierailija
13/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole oikein,että eivät ole valmiita maksamaan mistään tuotteista paskan vertaa. Ymmärrän että voittoa on saatava,mutta kun saavat usein yhdestä tavaraerästä 1000-2000e voittoa,niin ei ole oikein niitä kohtaan joilta ovat tavarat ostaneet. Ärsyttävä ohjelma,ärsyttävä pariskunta!!

Vierailija
14/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan ainakin Palsanmäet lomailevat. Mun muistaakseni parikin reissua tehneen lähiaikoina.

Mun yrittäjämies on viimeksi pitänyt PARI päivää lomaa kesällä 2015. Sen jälkeen ei ole ollut varaa lomailla.

Ne on työlomia, vetävät siellä samalla 3-4 huutokauppaa, altaalla ehtivät olemaan 2-3 päivänä.

Vierailija
15/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän kaikkea tohon on taas laskettu.Lyön vasemman kivekseni vetoa, ettei kummankaan bruttotulot menneet yli 50kilon.

Vierailija
16/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on työlomia, vetävät siellä samalla 3-4 huutokauppaa, altaalla ehtivät olemaan 2-3 päivänä.

😂😂😂 Niin varmaan...

Vierailija
17/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole oikein,että eivät ole valmiita maksamaan mistään tuotteista paskan vertaa. Ymmärrän että voittoa on saatava,mutta kun saavat usein yhdestä tavaraerästä 1000-2000e voittoa,niin ei ole oikein niitä kohtaan joilta ovat tavarat ostaneet. Ärsyttävä ohjelma,ärsyttävä pariskunta!!

Mutta eihän myyjien ole pakko niille myydä? Ei ne vie väkisin keneltäkään mitään, myyjät voi koska tahansa sanoa, että ei tule kauppoja. Tai antaa provikkamyyntiin, jolloin riski jää heille itselleen.

Tosiasiassa niille tarjotaan erilaisia kuolinpesiä, jotka on pääosin romua, seassa muutama myyntikelpoinen tuote. Lajittelevat ja toimittavat osan kaatopaikalle (maksavat maksut), osan kunnostavat ja pieni osa päätyy myyntiin niin, että niistä oikeasti saa rahaa. Rikkinäiset lautaset ja nuhjuiset joulukoristeet ei paljoa tuottoa tuo, vaikka niissä olisi miten tunnearvo mukana.

Vierailija
18/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajat vihaa, Cheek vaan aina porskuttaa....:D

Vierailija
19/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän kaikkea tohon on taas laskettu.Lyön vasemman kivekseni vetoa, ettei kummankaan bruttotulot menneet yli 50kilon.

Nehän tekee meklauskeikkoja yms esiintymisiä.

Vierailija
20/33 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Niin varmaan...

Muuten vain mainostetaan huutokauppoja, joissa ovat mukana? Sattumalta sama paikkakunta kuin missä Seiska ottaa heistä kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan