Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimot eivät voi myöntää olevansa hyväksikäytettyjä?

Vierailija
01.11.2016 |

Todella monelle vakiintuneelle naiselle on vaikea myöntää että he ovat miehelle keino vakiseksiin ja ilmaiseen kodinhoitoon sekä lapsenkasvatukseen. Irtoseksin mies hankkii muualta ja palaa vaimon luo rakkaussävelin haukkuen naista jota nai. Vaimollehan tämä käy. Vaimo tuntee itsensä petoksesta huolimatta kullannupuksi, kunhan mies muistaa haukkua muita naisia niin vaimon ego höyryää.

Itse en mieheen koskisi näin ulkopuolelta katsottuna. Te vaimot olette hölmöin ihmisryhmä. Miehet eivät tunne rakkautta mutta te luulette niin. Miehet käyttävät rakkautta saadakseen kodinhoitajan ja seksiä.

Miksi naiset ovat lojaaleja sille ryhmälle joka on vähiten lojaali naiselle? Käyttäisitte tuon ajan vaikka naisten välisiin suhteisiin.

Nainen ei osaa korjata toistuvia virheitä. No, helppoahan se on syyttää aina toista naista. Muutenhan saattaisitte joutua kyseenalaistamaan asemanne vaimoina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi myöntää olevasi idiootti? Tajuatko olevasi idiootti?

Vierailija
2/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yks ketju riittänyt? Väsynyttä jankkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu nainen joka on katkera kun ei saanutkaan unelmiensa miestä.

Kivaa varmasti lokeroida ihmisiä nyt siellä oman itetunnon pönkityksen vuoksi joka illantullen katoaa ja nyyhkytät suklaapatukan kanssa sohvalla.

Vierailija
4/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun aviomies tarvitse kodinhoitajaa, hän hoitaa sitä erittäin osaavasti itsekkin.

Pääsen kodinhoidossa paljon helpommalla, kun olen naimisissa.

Seksiä tarvitsen minäkin ja saan sitä oikein kivasti.

Lapsille haluan ehjän perheen, isän ja äidin.

Kaikki voittavat.

Vierailija
5/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jaa. Jos tuo mies saa jotain iloa mun elättämisestä, niin fine. Olen ihan tyytyväinen, kun saan päivät makoilla sängyssä ja illat tissutella viiniä ja viikonloppuisin mennä missä huvittaa. Ja seksiä silloin, kun tuntuu siltä. Ei ollenkaan paha yhtälö. Ja jos sillä olisi suhde kaltaiseesi laatunaaraaseen, niin tuskin mua katsois päivääkään.

Vierailija
6/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönö

Vierailija
7/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeesti? Sä ilmoitat täysin asiallisia kommentteja asiattomiksi? Sillä lailla.

Jos sun ihana sinkkuelämäsi olisi niin hohdokasta, kuin annat ymmärtää, niin sun ei varmaan tarvitsisi täällä av:lla päivä toisensa jälkeen todistella ventovieraille ihmisille  elämäntapasi paremmuutta?

Nyt jännätään, että poistuuko tämäkin.

Vierailija
8/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Lopussa naiset tajuavat mistä on kyse. Käteen ja pettävä ja alkoholisoitunut mies, oman uran ja elämän kustannuksella. Miehet ovat useimmille naisille tyhjä arpa. Nainen on aina ollut miehelle vain hyödyke, mutta kas kummaa naiset keksivät ihmeellisiä romantiikkafantasioita peittääkseen tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi