Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takin kainalot haisee kuolemalle :(

Vierailija
01.11.2016 |

Millä saisi hienhajun pois? Takki on muuten puhdas niin en viitsis turhaa pestä kokonaan. Vihaan mun kainaloita...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se pesu turhaa jos se kerran haisee? Jos vaatteeseen tulee tahra, mutta se on muualta puhdas, tarvitseeko sitä pestä?

Vierailija
2/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pese se takki. Likainenhan se on. Yök mitä possuja jotkut ovat. Kuljetaan hieltä haisevassa takissa, vaikka vesi ja pesuaineet ovat saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen käyttänyt takkia vasta viikon, luulis että se kuluttaa takkia ihan kiitettävästi jos alan sitä viikon välein pesemään? Ja ei muuten haise miltään, kainalot vaan.

Vierailija
4/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen käyttänyt takkia vasta viikon, luulis että se kuluttaa takkia ihan kiitettävästi jos alan sitä viikon välein pesemään? Ja ei muuten haise miltään, kainalot vaan.

Kuluttaa takkia? Järki käteen nyt. Ei kukaan normaali ihminen kulje hieltä haisevassa takissa.

Vierailija
5/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:x

Vierailija
6/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi vaohtaa deodoranttia (tai käyttää sellaista?) ja kokeilla jotain muuta kuin ekokuiduista tehtyjä vaatteita mm villaa ja pellavaa. Ja takkikin kannattaa ostaa kunnollinen. Oon ite ainakin huomannu että hikoilen halpistakeissa ku pieni sika ja jos jaksaa satsata ja ostaa 150 euron takin, niin siinä kangas hengittää ihan erilailla.

Vierailija
7/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki haisee kuolemalle?? Ok

Vierailija
8/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa kainalokarvojen rehottaa.

Vierailija
9/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin haisee elämälle.

Mikrobielämälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi