Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma nyxä

Vierailija
01.11.2016 |

Oksennnus meinasi tulla kun näin exän nyxän. Siis niin (anteeksi kielenkäyttöni) järjettömän ruma! Oikeasti, siis kuulunkohan samaan kastiin et olisin muka noin kauhean ruma, ajatellen että olen kuitenkin ollut saman miehen kanssa.. tai sit taso on vaan laskenu..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä ei olekaan kauneuskilpailu, vaan miehesi on jättänyt sinut korvien välin takia. Siinäpä pohtimista loppupäiväksi, jos ymmärrät...

Vierailija
2/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, etkö ole vieläkään päässyt erosta yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän. Minuakin poikaystävä petti itseään 10 v. vanhemman kierosilmäisen ylipainoisen naisen kanssa. Itse olin silloin heikkoitsetuntoinen teini, joka yritti kaikin tavoin miellyttää poikaystäväänsä. Meikkasin päivittäin, pukeuduin seksikkäisiin alusvaatteisiin, opettelin Cosmosta seksitemppuja ja laihdutin, vaikka olin normaalipainoinen. Mies oli itse pyytänyt minua laihduttamaan. Siksi en voinut ymmärtää, mitä siinä naisessa oli parempaa kuin minussa. Onneksi poikaystävä sai siltä naiselta klamydian ;) 

Vierailija
4/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva parisuhde perustuu lopulta ulkonäölle. Että kyllä nyt haiskahtaa siltä, että ap on katkera.

Vierailija
5/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä näitä kommentteja. Hän oli todella ruma. Toki korvien välissä täytyy olla edes jotain. Mut tää typykkä vaikutti kaiken lisäksi ole aivan pässi. En todella ole katkera. Uskoo ken tahtoo. Tapailen satunnaisesti erästä mukavaa miestä, joten en haikaile exäni perään, no hard feelings, suon hänelle toki onnen. Tein huomion jota en kehtaa ääneen kenellekään sanoa. Hihhih.. ^^

Vierailija
6/8 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainittakoon vielä etten ollut jätetty osapuoli. Näin vastaukseksi jollekin vääräuskoiselle. Eikä edelleenkään ole keljuilua kenellekään ja ihmiset hyvät älkää ottako tätä henk.koht. Nää on vain aatoksii mun. Ap

Vierailija
7/8 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys: miehen itsetunto romahti, kun jätit hänet. Hän ajatteli olevansa sen ruman nyxän tasoinen. 

Vierailija
8/8 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla vaan ei ole tunneälyä nähdä aitoutta ja suurta sydäntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä