Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haetko baarista seksiseuraa?

Vierailija
01.11.2016 |

Olen kuullut monien sanovan, että naiset menevät baareihin lähinnä tanssimaan ja juomaan ystäviensä kanssa, kun taas miehet etsivät ensisijaisesti (seksi)seuraa. Mihin ryhmään sinä kuulut? Voit myös avata vastaustasi keskustelussa tarkemmin.

Haetko baarista seksiseuraa?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks seura tässä seuraa vai seksiseuraa?!

Vierailija
2/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen nainen ja seuraa menen baariin etsimään. Tosin känninen pano pilkun jälkeen ei enää ole kovin houkuttelevaa, joten en kovinakaan usein jaksa enää semmosia harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks seura tässä seuraa vai seksiseuraa?!

Seksiseura / seurustelukumppanin etsintä. Ei esim. jutteluseura ilman mitään seksuaalista taka-ajatusta.

Ap

Vierailija
4/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen baariin muista syistä, vaikka ainahan se on hauska seurata kun itseriittoiset misukat kiemurtelevat tuskissaan kun eivät saa minua. Olen sellainen omien polkujeni kulkija ja aika hiton hyvännäköinen salskea mies.

Vierailija
5/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja käyn baareissa tosi harvoin. Kun käyn, kyseessä on illanvietto naispuolisten ystävieni seurassa tai sitten olen oman mieheni kanssa liikenteessä. Jotkut kännipanot baari-illan päätteeksi käytännössä tuntemattoman miehen kanssa eivät kyllä innostaneet sinkkunakaan pätkääkään.

Vierailija
6/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä kävin baareissa, kävin siellä oikeastaan vaan sen takia kun kaveritkin menivät ja halusin viettää aikaa heidän kanssaan. Tosin lähdin aina kotiin tosi aikaisin nukkumaan. Ukkoja en ikinä raahannut kotiin baareista. 

Vierailija
7/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme