Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netin treffipalvelut?

Vierailija
01.11.2016 |

Mitä treffipalvelua suosittelette jos Tinderiä ei huomioida? Onko Suomi24 hyvä vai olisiko Kuluttajapossun testaama happypancake parempi ( http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilma… )

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 on huono että siellä on paha viestirajoitus, vain 3 viestiä voit lähettää päivässä..

Vierailija
2/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomi24 on huono että siellä on paha viestirajoitus, vain 3 viestiä voit lähettää päivässä..

Sen takia toi Happypancake onkin parempi kun on täysin ilmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nainen vai mies?

Vierailija
4/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka olet ja mitä haet. Tässä karkeasti:

Suomi24 - olet tavallinen nainen ja etsit tavallista miestä. tai kuka tahansa, joka näkee kannattavaksi pistää verkot vesille Suomen kiistatta suurimpaan treffipalveluun (siinä tapauksessa kannattaa ohessa kokeilla muutakin).

OkCupid - olet vähän "persoonallisempi" nuorehko ihminen ja etsit "fiksua sivistynyttä seuraa", tai kenties haluat deittailla myös ulkomaalaisten kanssa.

Deitti.net - selaa läpi, mutta sehän on aivan kuollut paikka.

Happypancake - kuullut vähän samaa, senkus kokeilet.

Maksulliset palvelut - kuka niitä käyttää ja miksi ihmeessä? ehkä jotkut idiootit.

Vierailija
5/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 43-vuotias mies ja haen ihan ns. yhden illan suhteita. Mistä löytäisin?

Vierailija
6/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan mennyt tuollaiseksi? Silloin kun viimeksi käytin, siellä oli rajoutuksena ottaa max 5 henkilöön yhteyttä päivässä. Mutta viestitellä sai niille ihmisille niin paljon kuin halusi. Ettei nytkin olisi niin?

Vierailija
7/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 43-vuotias mies ja haen ihan ns. yhden illan suhteita. Mistä löytäisin?

Sexwork.net

Vierailija
8/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia toi Happypancake onkin parempi kun on täysin ilmainen.

Mutta ei siellä ole naisiakaan.

Vierailija
9/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexwork.net

Mutta siellä on vain maksullisia seuralaisia eli rahat menevät. Miehenä voit koittaa etsiä seuraa http://www.treffihaku.net sivustolta. Siellä on jonkin verran yhden illan suhteita etsiviä naisia, mutta on joukossa niitä maksullisiakin.

Vierailija
10/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei varmaan tarvitse epätoivoisesti etsiä seuraa netistä? Menet baariin niin löydät elämäsi miehen.

Vierailija
11/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miten aloittaja voi olla sinkku jos sinulla on vauva? Vauvaa varten yleensä tarvitsee miehen.

Vierailija
12/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexwork.net

Mutta siellä on vain maksullisia seuralaisia eli rahat menevät. Miehenä voit koittaa etsiä seuraa http://www.treffihaku.net sivustolta. Siellä on jonkin verran yhden illan suhteita etsiviä naisia, mutta on joukossa niitä maksullisiakin.

Tää on joku kusetussivu.

Vierailija
13/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexwork.net

Suurin osa noista treffihaun sivuista on maksullisia, en tiedä löytyykö sieltä seuraa?

Vierailija
14/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia eliittikumppanista?

Vierailija
15/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia eliittikumppanista?

No ei siellä ainakaan eliitti etsi seuraa.

Vierailija
16/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Tekstitv:n kirjeenvaihtopalsta hengissä tai Mtv3:sen treffichatti (textari)

Vierailija
17/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia naiset etsivät seuraa? Senkus menee ulos kävelylle tai baariin yhdelle niin löytyy ottajia mistä valita. Ongelma ei ole netin treffipalstat vaan naisten vaatimukset

18/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK Cupidissa on keskimääräistä älykkäämpiä ja mielenkiintoisempia ihmisiä.

Vierailija
19/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

OK Cupidissa on keskimääräistä älykkäämpiä ja mielenkiintoisempia ihmisiä.

Toihan on joku ulkomaalainen?

Vierailija
20/38 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK Cupidissa oli tosi nirsoja suomalaisnaisia. En suosittele tavismiehille kyseistä palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi