Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne että minulla olisi mitään aihetta josta tehdä avaus

Vierailija
01.11.2016 |

enkä koe mitään palstalla olevaa aihetta puhuttelevaksi. Minusta tuntuu, että minulle on puhkeamassa masennus. Muitakin oireita on toki. En trollaa. Voiko masennus puhjeta yhden päivän sisällä niin, että osaa sanoa myöhemmin sen päivämäärän, jolloin masennus puhkesi, esim. 1.11 klo 11.30 tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tuohon aikaan jotain erityistä? Onko sulla aiemmin ollut masennusta? :)

Vierailija
2/4 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko tuohon aikaan jotain erityistä? Onko sulla aiemmin ollut masennusta? :)

Ei oikeastaan tapahtunut mitään erityistä. Luin artikkelia konmarista, koska halusin vihdoinkin tietää, mitä se tarkoittaa. Artikkelissa puhuttiin roinan poisheittämisestä omasta kodista, kodin järjestämisestä uudelleen (tai ensimmäistä kertaa kokonaan). Minulle tuli aiheesta mieleen menneisyyden traumat ja ne alkoivat ahdistaa ja masentaa. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi. Kovin harvan aloitus on puhutteleva. Suurin osa on lähinnä facebook tyylisiä päiväkirja aloituksia, joissa kerrotaan omasta elämästä niin, että niihin ei voi muuta vastata kuin ok.

Vierailija
4/4 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan tapahtunut mitään erityistä. Luin artikkelia konmarista, koska halusin vihdoinkin tietää, mitä se tarkoittaa. Artikkelissa puhuttiin roinan poisheittämisestä omasta kodista, kodin järjestämisestä uudelleen (tai ensimmäistä kertaa kokonaan). Minulle tuli aiheesta mieleen menneisyyden traumat ja ne alkoivat ahdistaa ja masentaa. ap.

Okei. Haluatko avautua meille aiheesta lisää? Olethan käynyt puhumassa aiheesta ihan ammattilaisille? :) En usko, että kyse on varsinaisesta masennuksesta. Väliaikainen mielialan lasku vanhojen traumaattisten kokemusten tullessa mieleen on ihan normaalia, eikä sitä tarvitse pelästyä. Tunne tulee ja menee, se on vaan elämää. Tunteet eivät myöskään ole sama asia kuin SINÄ. Parempi tietenkin, jos pystyt jotenkin myös käsittelemäään kipeää aihetta ja pääsemään sen yli.. Jos matala mieliala alkaa jatkua kuukausitolkulla, voi alkaa miettiä masennuksen mahdollisuutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi