Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Robinin vuositulot alle sadan tonnin - silti osto vielä kalliimman auton

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ollut tuloja aikaisempinakin vuosina...

Vierailija
2/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/robin-entertainment-oy/2463608…

Aikasemmat tulot, joku sponsori- tai leasingsopimus? Yrityksensä on kyllä tehnyt joka vuosi satoja tonneja voittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin henkilökohtaiset tulot jäivät kyllä alle sadan tonnin, mutta hänen yrityksensä liikevaihto oli 2015 810 000 euroa. Ja eiköhän se autokin ole verotussyistä firman nimissä.

Vierailija
4/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on ne viime vuoden tiedot. On voinut myös ehkä maksaa itselleen tänä vuonna enemmän palkkaa.

Vierailija
5/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun jengi ymmärtäisi mitä nää tulot on, mitä nuo tulot on, ja mitä ilmoitetaan verotuksessa mitenkin ja mitkä ovat firmojen tilillä..

Vierailija
6/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hänen oma (itse ostettu) autonsa. Autoliikehän julkaisi ekat kuvatkin, ei Robin itse.

Vierailija
7/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, mäkin tienaan vuodessa n. 60 000 euroa ja ostin 320000 asunnon.

Mikä ei täsmää?

Vierailija
8/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, mun vuositulot ovat alle 100 000, ja olen ostanut asunnon, joka on paljon vuositulojani kalliimpi. Eli nyt jokin yhtälö ei täsmää, eihän?

Vierailija
9/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin sai hikiset 10 000 €? 

Vierailija
10/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta näkee että kyseessä on sponssiauto (vuodeksi-pariksi?), ei varmaankaan ole robinin omistuksessa, jos tsekkaa rekisteritiedot.

Vierailija
11/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän autoa kannata omaksi ostaa.

Robinin tapauksessa vielä, käy hakemassa mielensensä auton ja ajaa pois. Maksaisko käyttökustannukset.

Vierailija
12/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole hänen oma (itse ostettu) autonsa. Autoliikehän julkaisi ekat kuvatkin, ei Robin itse.

Ehkä on jotain etua saanut, mutta sanoi itse syntymäpäivänsä tienoilla että eka auto pitää olla ite hankittu eikä sponsoroitu.

Vierailija
13/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas pihalla kuin varsiluuta. Omilla palkkatuloilla ja varallisuudella on kovn vähän yhteyttä kun puhutaan yrittäjistä tai yritysjohtajista. Suurin osa rahasta tulee pääomatuloista ja muista alhaisemman veroprosentin palkkioista. Yrittäjät voivat lisäksi pannan suurimman osan varallisuudesta firman nimiin. Näin luultavasti myös Robin. Auto on todennäköisesti Robin Entertainment Oy nimissä.

Vierailija
14/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinin henkilökohtaiset tulot jäivät kyllä alle sadan tonnin, mutta hänen yrityksensä liikevaihto oli 2015 810 000 euroa. Ja eiköhän se autokin ole verotussyistä firman nimissä.

Meneekö tuon firman kautta kaikki bändin kulut, soittajien palkat jne?

Vierailija
15/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuositulot, jos lasketaan lapsilisät ja elatusmaksut mukaan, oli pari tonnia vähemmän, kuin ostamani auton hinta. Mitäs sitten?

Vierailija
16/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saa  ideaa paljonko Robin on oikeasti kasvattanut varallisuuttaan:

https://www.finder.fi/Musiikkituotantoa/Robin+Entertainment+Oy/Turku/yh…

Kun firmassa on taseessa riittävästi varallisuutta, voi myös nostaa verovapaata osinkoa. Mikä ei tietenkään näy näissä verotiedoissa.

Että ei huolta tytöt, jos Robinin ulkonäkö ei riitä niin kyllä sillä rahaa riittää. 

Vierailija
17/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jossain haastiksessa kyseltiin ottaako Robin raha-asiansa täysin omaan haltuunsa ja vastasi tarvitsevansa vielä apua niissä. Iltalehden kommenteissan kansa nillitti miten tuon ikäinen ei osaa huolehtia taloudestaan. Samat asiantuntijat ovat nyt täällä ihmettelemässä yrittäjien tulojen monimuotoisuutta :D

Vierailija
18/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin sai hikiset 10 000 €? 

En tiedä onko hänellä yritystä tai mitä se on tuottanut, mutta ei niillä muutamalla Espanjan keikalla ja esiintymällä Suomessa lintsillä ja laivoilla vielä miljonääriksi tuu.

Vierailija
19/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä nuorella miehellä uskomaton menestystarina. Ja on kuulemma vieläkin ihan jalat maassa, sukulainen tuntee hänet. Mihin hän vielä pääseekään? Onnea ja menestystä vaan!

Vierailija
20/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä nuorella miehellä uskomaton menestystarina. Ja on kuulemma vieläkin ihan jalat maassa, sukulainen tuntee hänet. Mihin hän vielä pääseekään? Onnea ja menestystä vaan!

Tulevat vuodet ratkasee paljon. Mutta mahikset on vaikka mihin yhä. Jos vaan pää pysyy kasassa, on sinnikäs eikä lannistu ekoista vastoinkäymisistäkään.