Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluliiveistä kysyttävää

Vierailija
01.11.2016 |

Mulla ei ole ennen ollut ja haluaisin ostaa. Mulla on isohkot rinnat, nykyään tuntuu, että kaarituelliset painaa rinnan alaosaa eikä pysy rinnan alla. Haluaisin siisn normaalikäyttöön liikunnan lisäksi.

Onko jotain tiettyä merkkiä tms, joka olisi suositeltavaa ja mistä ostaa. Urheiluliikkeeseen ajattelin mennä, mutta onko kokemusta että joku merkki on todella huono tms. Mites isorintaisen onnistuminen yleensäkään urheiluliivien kanssa? Kohottaako vai litistääkö`?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock Absorderit, löytyy urheiluliikkeiden lisäksi ihan Prismoista ym.

Kyllä kaikki urh.liivit litistää, sehän on niitten tarkoituskin, jotta liikkuessa rinnat heiluisivat mahdollisimman vähän.

Arkipuuhiin sopii kyllä ihan edulliset perusurh.liivit, vaikkapa jopa Lidlistä.

Vierailija
2/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian pienet kupit tai liian iso ympärys rintsikoissa. Mene osaavaan liikkeeseen mittauttamaan.

No urheiluliivit nyt aina poikkeuksetta litistää. Shock Absorberit ja Changen liivit olen todennut hyviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian pienet kupit tai liian iso ympärys rintsikoissa. Mene osaavaan liikkeeseen mittauttamaan.

No urheiluliivit nyt aina poikkeuksetta litistää. Shock Absorberit ja Changen liivit olen todennut hyviksi.

Ostin liiviliikeestä ja maksoi 80€ ehkä ne on vaan vanhat ja venahtaneet jo. Changen liivejä en osta enää. ap.

Vierailija
4/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin liiviliikeestä ja maksoi 80€ ehkä ne on vaan vanhat ja venahtaneet jo. Changen liivejä en osta enää. ap.

Mikä vika Changen liiveissä on? Ainakin urheiluliivit ovat puolta halvemmat kun muualla ja täysin samaa laatua.

Vierailija
5/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa tosi hyviä urheiluliivejä alle kympillä. Kestävät hyvin myös kuudenkympin pesua.

Vierailija
6/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika Changen liiveissä on? Ainakin urheiluliivit ovat puolta halvemmat kun muualla ja täysin samaa laatua.

Ostin liivit myyjän opastuksella. Hän mittasi minulle ympärysmitan 70cm, jota en ole käyttänyt koskaan aikuisena. No ne tuntui ostohetkellä hyviltä, mutta painoi iholle syvät painumat parissa tunnissa. Jouduin ostamaan jatkopalan, että pystyin edes käyttämään niitä. Kaaritukien alla oleva kangas kääntyy sisäänpäin eikä pysy niin kuin pitäisi. Toisissa liiveissä kaarituki painaa kainalon alle syvät jäljet. Molemmat venahtivat sekä olkaimista että ympärysmitasta noin 10 pesun jälkeen huomattavasti.

Ehkä he tietävät ongelman ja myyvät liian pienellä ymärysmitalla liivejä, koska jonkin ajan kuluttua ne venahtaa sopiviksi ympärysmitalta, mutta samalla muu koko vääristyy ja tapahtuu ns. venahdus. Kalliit ja huonoa laatua.

Vierailija
7/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin liivit myyjän opastuksella. Hän mittasi minulle ympärysmitan 70cm, jota en ole käyttänyt koskaan aikuisena. No ne tuntui ostohetkellä hyviltä, mutta painoi iholle syvät painumat parissa tunnissa. Jouduin ostamaan jatkopalan, että pystyin edes käyttämään niitä. Kaaritukien alla oleva kangas kääntyy sisäänpäin eikä pysy niin kuin pitäisi. Toisissa liiveissä kaarituki painaa kainalon alle syvät jäljet. Molemmat venahtivat sekä olkaimista että ympärysmitasta noin 10 pesun jälkeen huomattavasti.

Ehkä he tietävät ongelman ja myyvät liian pienellä ymärysmitalla liivejä, koska jonkin ajan kuluttua ne venahtaa sopiviksi ympärysmitalta, mutta samalla muu koko vääristyy ja tapahtuu ns. venahdus. Kalliit ja huonoa laatua.

Kaarituen mitta on sinulle väärä ja luultavasti kupin mittasuhteet muutenkin. Changen liivien kupit ovat suunniteltuja pääsääntöisesti laakeille ja leveille rinnoille. Laakean rinnan mallia voisi verrata pyramidiin, kun taas esim minulla on tissit mallia pilvenpiirtäjä, juurestaan kapea, mutta pitkulainen. Kummassakin rintamallissa voi olla ihan saman verran massaa, mutta ne vaativat täysin erimallisen kupin.

Vierailija
8/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa pitäisi olla? Tai mitkä ovat mittasi rintojen alta ja päältä?

Vierailija
9/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liputan Shock Absorberien puolesta! Itselläni on G/H75 rinnat ja kys. merkin juoksuun suunnitellut mallit ovat tukeneet hyvin. 

Eri kaupoissa liivien hinnat vaihtelevat sen verran, että kannattaa tehdä etukäteen vertailua. Minä löysin omalla koolla Zalandosta n.50e, kun Prismassa ja Intersportissa olisi ollut lähes 70e samat liivit.

Vierailija
10/10 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka ison tarvitsee, mutta itse käytän panache sport-liivejä. Saa esim lumingerien nettikaupasta. Eivät litistä ja tukevat mielestäni paremmin kuin esim shock absorberit. Kaarituet eivät paina yhtään, koska ovat usean kangas kerroksen alla ja vielä silikonilla pehmustettuna. Shock absorbereita mulla on nuorempana ollut useammat, ihan vain koska parempaa en löytänyt. Silloin tuntui aina että joko rinnat pomppivat ja sattuvat liikkeessä tai jos pysyivät paikallaan niin koko oli niin pieni etten saanut happea...

Itse käytän niistä kokoa 85GG (uk), eli eu koossa 85J. Voisin siis sanoa että tiedän mistä puhun, noiden kanssa ei rinnat heilu ja pompi ja näyttävät hyviltä myös arkena, kun eivät litistä.

Suosittelen koittamaan, niissä on ilmainen palautus ja vaihto, jos ei tunnu sopivan. Itse en enää muihin vaihtaisi.