Saara menestynyt loistavasti taloudellisesti jo ennen X factoria
Hyvät vuositulot vuosilta ennen x factoria. Osaa hoitaa asiansa hienosti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001943352.html
Kommentit (29)
Laulaako saara keikoillaan vain covereita vai onko hänellä omiakin biisejä..??
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo sinusta hyvät vuositulot...? Ihan ok, mutta en minä menestyksestä puhuisi.
Terv. 60 t/v, ja rahat loppu
Alas sieltä norsunluutornista. Kyllä noi yli 5000€ kk tulot ihan kirkkaasti yltää keskitulojen paremmalle puolelle. Sulla on rahankäyttö holtitonta jos ei 60 000 varoilla jää yhtään käteen.
Terkuin br 3500 jolla ei oikeesti jää kuussa juuri ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Silti niin köyhä että piti julkisesti kerjätä sponssia että saisi vanhempansa roudattua katsomaan kisaansa, ja onnistui...
eiköhän ne Saaran rahat tällähetkellä mene managerin oleilun ja asumisen kustannuksiin lontoossa. Merihän jätyi omat duuninsa ja on ollut vaan Saaralla töissä. Käsittääkseni heillä on vielä se talo suomessakin vuokralla?
Vierailija kirjoitti:
ehkä kyse on kyvyistä, mutta en silti ymmärrä, mistä voisin säästää. Tälläkin hetkellä laskuissa odottaa minun autoni trafimaksi, minun autoni kasko, minun tapaturmavakuutus, minun matkavakuutus.... Ensi tili häviää näihin. Olkoonkin, että eivät tule joka kuukausi.
Vaattet ostan ulkomailta, enkä osta kamalasti. Kauneudenhoidosta käyn vain kampaajalla, kolmen kuun välein. Mitään lehtiä ei tule. Mies maksaa kaikki ulkona syömiset yms.
Tietysti voisin olla ostamatta vitamiineja tai cafe latteja... En nyt tarkoittanut, että minun pitäisi alkaa säästämään, mutta kyllä se kaikki raha menee mikä tuleekin.
Oletko jotenkin erityisen tapaturma-altis vai miksi maksat tapaturmavakuutusta tässä maassa? Jos käyt töissä, varmaankin kuulut liittoon ja siinä on sinulla jo olemassa matkavakuutus. Kaskokaan ei ole pakollinen, vai oletko joutunut moneenkin kolariin? Vitamiineja ei tarvitse popsia purkista, jos syö normaalia ruokaa. Lapset eivät tarvitse koko ajan uutta kamaa. Vaatteitakaan ei tarvitse ostaa, jos vanhat ovat ehjät ja hyvät ja mahtuvat päälle, ja vaatteita saa myös kotimaasta halvemmalla. Miksi syötte ulkona, vaikka mies kustantaisikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo sinusta hyvät vuositulot...? Ihan ok, mutta en minä menestyksestä puhuisi.
Tienaan vain 2/3 Saaran tuloista. Kaksi ulkomaanmatkaa, kiva asunto, kesämökki, kaikki omilla tuloilla hankittua. Helsingissä asun. Mihin sinä rahasi laitat, et taida osata pitää taloutta?
Nuo kaksi teinipoikaa ja oma matkustushaluni syö rahani. Ja Helsingissä eläminen. Kyllähän sitä yhden ihmisen näillä tuloilla elättää, mutta enempi tekee tiukkaa.
Pointtini oli se, että ei tässä loistavasti elellä.
Minulla on myös kaksi teini-ikäistä lasta. Ne kyllä kustantavat itse töissä käymällä ylimääräiset menonsa, minä maksan vain lukion. Lasten isä hoitaa toki oman osuutensa omassa taloudessaan, tienaa saman verran kuin minä. Talouden toimivuus on kiinni talpudenpitäjän kyvyistä.
ehkä kyse on kyvyistä, mutta en silti ymmärrä, mistä voisin säästää. Tälläkin hetkellä laskuissa odottaa minun autoni trafimaksi, minun autoni kasko, minun tapaturmavakuutus, minun matkavakuutus.... Ensi tili häviää näihin. Olkoonkin, että eivät tule joka kuukausi.
Vaattet ostan ulkomailta, enkä osta kamalasti. Kauneudenhoidosta käyn vain kampaajalla, kolmen kuun välein. Mitään lehtiä ei tule. Mies maksaa kaikki ulkona syömiset yms.
Tietysti voisin olla ostamatta vitamiineja tai cafe latteja... En nyt tarkoittanut, että minun pitäisi alkaa säästämään, mutta kyllä se kaikki raha menee mikä tuleekin.
Eli teillä on taloudessa toinenkin maksaja eli miehesi ka silti 60 000€ omilla tuloilla olet rahaton? Sulka mättää ja pahasti. Tajuatko että lapsesi on päiväkodissa hoidettu, alakoulussa opetettu alle puolella noista tuloista? Että alle puolet tienaavat matkustavat, maksavat autot ja ulkomaanmatkat? Ihan Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin erityisen tapaturma-altis vai miksi maksat tapaturmavakuutusta tässä maassa? Jos käyt töissä, varmaankin kuulut liittoon ja siinä on sinulla jo olemassa matkavakuutus. Kaskokaan ei ole pakollinen, vai oletko joutunut moneenkin kolariin? Vitamiineja ei tarvitse popsia purkista, jos syö normaalia ruokaa. Lapset eivät tarvitse koko ajan uutta kamaa. Vaatteitakaan ei tarvitse ostaa, jos vanhat ovat ehjät ja hyvät ja mahtuvat päälle, ja vaatteita saa myös kotimaasta halvemmalla. Miksi syötte ulkona, vaikka mies kustantaisikin?
Maksan tapaturmavakuutta sen vuoksi, että miehellä oli kerran urheilutapaturma, jota ei hoidettu. Sen jälkeen meillä kaikilla on ollut tapaturmavakuutus.
Käyn töissä, mutta en kuulu liittoon, ei ole matkavakuutusta.
En ole koskaan kolaroinut, mutta en ota sitä riskiä, että että kymppitonnin auto menee lunastukseen.
Lapset eivät saa koko aikaa uutta kamaa.
Me syömme paljon ulkona ulkomailla ja matkustamma paljon, asumme viiden tähden hotelleissa, juomme shampanjaa, kotona on tuoreita ruusuja. Mutta minä en kustanna noita. Jos mies kustantaa, niin miksi kysyt? Minä puhuin omista tuloistani, eikä nuo ole minun tuloistani pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan vain 2/3 Saaran tuloista. Kaksi ulkomaanmatkaa, kiva asunto, kesämökki, kaikki omilla tuloilla hankittua. Helsingissä asun. Mihin sinä rahasi laitat, et taida osata pitää taloutta?
Nuo kaksi teinipoikaa ja oma matkustushaluni syö rahani. Ja Helsingissä eläminen. Kyllähän sitä yhden ihmisen näillä tuloilla elättää, mutta enempi tekee tiukkaa.
Pointtini oli se, että ei tässä loistavasti elellä.
Minulla on myös kaksi teini-ikäistä lasta. Ne kyllä kustantavat itse töissä käymällä ylimääräiset menonsa, minä maksan vain lukion. Lasten isä hoitaa toki oman osuutensa omassa taloudessaan, tienaa saman verran kuin minä. Talouden toimivuus on kiinni talpudenpitäjän kyvyistä.
Eli teillä on taloudessa toinenkin maksaja eli miehesi ka silti 60 000€ omilla tuloilla olet rahaton? Sulka mättää ja pahasti. Tajuatko että lapsesi on päiväkodissa hoidettu, alakoulussa opetettu alle puolella noista tuloista? Että alle puolet tienaavat matkustavat, maksavat autot ja ulkomaanmatkat? Ihan Helsingissä.
En minä rahaton ole, vaan sanoin, että kaikki rahat menee, mitä tuleekin.
Siis.. hetkinen! Hänhän on kertonut olevansa köyhän perheen köyhä pieni tyttö, joka haaveilee olevansa prinsessa tai jotain.
Hän onkin hyvin toimeentuleva keski-ikäinen nainen?!