Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara menestynyt loistavasti taloudellisesti jo ennen X factoria

Vierailija
01.11.2016 |

Hyvät vuositulot vuosilta ennen x factoria. Osaa hoitaa asiansa hienosti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001943352.html

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo sinusta hyvät vuositulot...? Ihan ok, mutta en minä menestyksestä puhuisi.

Terv. 60 t/v, ja rahat loppu

Vierailija
2/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin köyhiä oteta, uskokaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mukavasti, kuten lehtiotsikko sanoo. Ei suoranaisesti loistavasti kuten ap sanoo. Mutta ehdottomasti paremmin kuin persaukisella muusikkoplantulla.

Vierailija
4/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas muuten vanha jo. Ei kelpaa enää tuollainen vanha piika miehille.

Vierailija
5/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo sinusta hyvät vuositulot...? Ihan ok, mutta en minä menestyksestä puhuisi.

Jos sinulta on noilla tuloilla rahat loppu, kyse on huonoista kulutustavoista. Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot...

Terv. 50 t/v, ja rahat riittää

Vierailija
6/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan vain 2/3 Saaran tuloista. Kaksi ulkomaanmatkaa, kiva asunto, kesämökki, kaikki omilla tuloilla hankittua. Helsingissä asun. Mihin sinä rahasi laitat, et taida osata pitää taloutta?

Vierailija
7/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa hoitaa talouttasi, jos tilanne tuo noilla tuloilla.

Vierailija
8/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mukavasti, kuten lehtiotsikko sanoo. Ei suoranaisesti loistavasti kuten ap sanoo. Mutta ehdottomasti paremmin kuin persaukisella muusikkoplantulla.

Ilman menestyslevyjä ja hittejä nuo ovat loistotulot muusikolle. Ne osoittavat muusikoksi loistavaa menestystä. Se kai oli pointti.

Vierailija
9/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaan vain 2/3 Saaran tuloista. Kaksi ulkomaanmatkaa, kiva asunto, kesämökki, kaikki omilla tuloilla hankittua. Helsingissä asun. Mihin sinä rahasi laitat, et taida osata pitää taloutta?

Yksinkö hankit? Missä ajassa? Velattomia?

Vierailija
10/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiertääkö se noita laulukisoja? Ymmärsin tosta jutusta että on jo osallistunnut Talentiin, Voiceen ja nyt X factoriin ja menestynnytkin kaikissa. Onko se levyttännyt ja heittännyt keikkaa muutenkin?

Vierailija
11/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuksi: esim Mikael Gabriel tienasi viime vuonna 20 000e vähemmän kuin Saara vuodessa.

Vierailija
12/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole sanottu, että Saaran konsertit ovat täynnä. No, uskotaanko se jo?

Vierailija
13/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on aidosti kunnianhimoinen artisti. Rahan takia ulkomaille ei olisi tarvinnut lähteä ns. varmaa uraa riskeeraamaan.

Vierailija
14/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tulot ovat tulleet Frozenista ja muista äänirooleista?

Ainakin Katja Sirkiä (Frozenin Elsa) tuntuu olevan mukana joka toisessa piirretyssä, mitä aamulla telkusta tulee. En ennen tajunnutkaan koko asiaa, mutta nyt tunnistan hänen äänensä heti.

Vierailija
15/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on tehty ääniä Disneyn piirrettyihin. Eiköhän niistä tienaa ihan hyvin.

60.000 euroa en minäkään pidä mitenkään ihmeellusinä tuloina. Samaa luokkaa minäkin tienaan.

Vierailija
16/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi teinipoikaa ja oma matkustushaluni syö rahani. Ja Helsingissä eläminen. Kyllähän sitä yhden ihmisen näillä tuloilla elättää, mutta enempi tekee tiukkaa.

Pointtini oli se, että ei tässä loistavasti elellä.

Vierailija
17/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne tulot ovat tulleet Frozenista ja muista äänirooleista?

Ainakin Katja Sirkiä (Frozenin Elsa) tuntuu olevan mukana joka toisessa piirretyssä, mitä aamulla telkusta tulee. En ennen tajunnutkaan koko asiaa, mutta nyt tunnistan hänen äänensä heti.

Saaralla oli samat tulot jo 2014. Viime vuonna samat kuin Paula Vesalan, Vesalan pääomatulot mukaanlukien.

Vierailija
18/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi teinipoikaa ja oma matkustushaluni syö rahani. Ja Helsingissä eläminen. Kyllähän sitä yhden ihmisen näillä tuloilla elättää, mutta enempi tekee tiukkaa.

Minulla on myös kaksi teini-ikäistä lasta. Ne kyllä  kustantavat itse töissä käymällä ylimääräiset menonsa, minä maksan vain lukion. Lasten isä hoitaa toki oman osuutensa omassa taloudessaan, tienaa saman verran kuin minä. Talouden toimivuus on kiinni talpudenpitäjän kyvyistä.

Vierailija
19/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi ihan oikeasti paneutua nyt kuluihisi. Noilla tuloilla pitäisi ihan mukavasti elelllä Helsingissä, saada säästöön ja päästä matkustamaan.

Vierailija
20/29 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti niin köyhä että piti julkisesti kerjätä sponssia että saisi vanhempansa roudattua katsomaan kisaansa, ja onnistui...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi