Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veemäinen ongelma miesten kanssa

Vierailija
31.10.2016 |

Kellään vastaavaa kokemusta? Löydät miehen. Miehekkään ja karskin mutta hyvillä käytöstavoilla, juuri sinun makuun. Kaikki on hyvin.

Mutta kun alkuhuuma alkaa olla lopuillaan, mies alkaa toistuvasti esittää sinun seurassa pientä kissanpentua. Miukuu kimeällä äänellä, makaa selällään kerjäysasennossa ja katsoo anovasti silmiin. Yrität jatkaa normaalisti ja olla huomioimatta, mutta mies siitä vain innostuu. Se alkaa aina romanttisella hetkellä jolloin ei haluaisi alkaa valittaa mistään, ja se sitten äkkiä leviääkin joka paikkaan... Tänään kun nähtiin uuden miesystävän kanssa parin päivän jälkeen juna-asemalla niin mies huusi jo kaukaa nurkan takaa esiin tullessa korkealla äänellä "miu". Olisi tehnyt mieli kääntyä ympäri ja jatkaa matkaa. Ehkä joku tykkää, mutta mulle on suuri turn off.

Mulle on siis käynyt näin tähän mennessä kolmen eri miehen kanssa. Onko tämä oikeasti näin yleistä? Ja, miten tuota pystyy enää ottamaan edes puheeksi kun toinen luulee sen olevan ihanin juttu ikinä. Yhden kanssa yritin ja loukkaantui, leppymisen jälkeen esitys jatkui kimitys vauvaäänellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Olet jostain onnistunut noukkimaan vinkuvia miehiä. Nuo eivät ole mitään karskeja tai miehekkäitä miehiä. Taitavat olla ihan fantasian tuotetta. Oikeasti kuvittelet että joku kissanpentumainen mies vinkumassa kontillaan? Jooh... Vitsihän tuo.

Vierailija
2/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
4/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miu/5

Vierailija
5/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä??

Vierailija
6/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena tuollaisen miukuvan miehen kanssa ja se ei paljoa naurattanut. Alussa juttu oli hieman hauska, sellainen meidän vitsi, mutta vitsi kului loppuun hyvin nopeasti ja alkoi ketuttamaan rankasti. Olin muka kesyttänyt miehen ja koska pidin kissoista, niin hänestä tuli kissa. Tsiisus... Jätin miehen nätisti, mutta en meinannut päästä hänestä eroon millään kun hän vain yritti jatkaa tätä kisuliinijuttua ja saada minut nauramaan sille vielä. Onneksi näitä naukuvia tyyppejä ei tullut eteeni enempää, vaan normaaleita miehiä.

Vierailija
7/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa juttu oli hieman hauska, sellainen meidän vitsi, mutta vitsi kului loppuun hyvin nopeasti ja alkoi ketuttamaan rankasti. Olin muka kesyttänyt miehen ja koska pidin kissoista, niin hänestä tuli kissa.

Tämä kuulostaa niin tutulta. Arvaa hävettääkö, kun ollaan jossain pankissa ja toinen yhtäkkiä alkaa siinä maukua. Itse en osaa reagoida tuommoiseen suuntaan enkä toiseen. Siinä sitä sitten ollaan, toinen vonkuu ja toinen seisoo hiljaa.

Nykyinen mies on kaikin puolin muuten sellainen että ei olisi kiertoon lähdössä. Joku tapa pitäisi keksiä saada viesti nätisti perille.

On muuten eka kerta kun kirjoitan jotain omasta elämästä ja epäillään trolliksi...

-ap

Vierailija
8/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mitä p*skaa.

Vierailija
9/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuh.

Vierailija
10/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Siis, minkä isäisiä nämä viukuvat miehet on?

Vierailija
11/11 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa juttu oli hieman hauska, sellainen meidän vitsi, mutta vitsi kului loppuun hyvin nopeasti ja alkoi ketuttamaan rankasti. Olin muka kesyttänyt miehen ja koska pidin kissoista, niin hänestä tuli kissa.

Tämä kuulostaa niin tutulta. Arvaa hävettääkö, kun ollaan jossain pankissa ja toinen yhtäkkiä alkaa siinä maukua. Itse en osaa reagoida tuommoiseen suuntaan enkä toiseen. Siinä sitä sitten ollaan, toinen vonkuu ja toinen seisoo hiljaa.

Nykyinen mies on kaikin puolin muuten sellainen että ei olisi kiertoon lähdössä. Joku tapa pitäisi keksiä saada viesti nätisti perille.

On muuten eka kerta kun kirjoitan jotain omasta elämästä ja epäillään trolliksi...

-ap

Ei tuossa auta muu kuin sanoa, että lopeta, lopeta hyvä mies ajoissa ennen kuin alkaa keittämään liikaa ja saatat sanoa todella rumasti. Sanot, että tuo vitsi on nyt vanha ja et välitä kuulla sitä enää. Oma entinen naukujamieheni oli päälle parikymppinen kun yhdessä olimme. Nuori siis, mutta hän olisi varmaan jatkanut naukumistaan aina ja ikuisesti.. :-/