Olen vanhoillislestadiolainen. Mistä löydän miehen?
Kommentit (16)
Eskilstunassahan noita on vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Kai sen itsekin tiedät. Jos uskovaisen haluat, niistä piireistä. Kysy jotain kiinnostavaa treffeille. Jos kenet vain, sama neuvo, mutta esim. harrastuksien myötä tms.
Kaupungissa missä asun ei ole kiinnostavia miehiä. Ap
Sama ongelma taitaa olla monella muulla naisella liikkeessänne. Miehet jättävät vanhoillislestadiolaisen uskon paljon useammin kuin naiset. Uskovaisia miehistä on pulaa ja naisia jää yksin.
Voit etsiä miestä myös oman yhteisön ulkopuolelta. Siinä voisi olla ratkaisu.
Et ole ainoa joka miettii tuota asiaa. Naisia, kun on enemmän kuin miehiä. No tuttujen kautta. Suviseuroista, toisten paikkakuntien seuroista (merta edemmäs sanan kuuloon), Kysyä kavereilta tietäisivätkö ketään.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma taitaa olla monella muulla naisella liikkeessänne. Miehet jättävät vanhoillislestadiolaisen uskon paljon useammin kuin naiset. Uskovaisia miehistä on pulaa ja naisia jää yksin.
Totta! Lisäksi ainakin itse haluaisin koulutetun miehen, sillä olen itse yliopistossa.
Mutta tällaiset miehet on harvassa...
Toisaalta haluaisin kyllä miehen liikkeen sisältä, jotta arvot olis samalla tasolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa joka miettii tuota asiaa. Naisia, kun on enemmän kuin miehiä. No tuttujen kautta. Suviseuroista, toisten paikkakuntien seuroista (merta edemmäs sanan kuuloon), Kysyä kavereilta tietäisivätkö ketään.
Joo, kaverit on kyllä ehdotelleet mutta ei oikein kukaan napannut tähän mennessä..
Eikö kannattaisi unohtaa se aivopesulahko ja mielikuvitusolentojen palvominen ja siirtyä ihan tavallisten ihmisten markkinoille? Meitä täällä vapaita kunnollisia miehiä on pilvinpimein, mutta ei me mitään hihhulilahkolaisia kyllä huolita. Ensin pitää selvittää nuppi ja unohtaa hörhöhihhulointi, niin sen jälkeen alkaa kyllä miehiä löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi unohtaa se aivopesulahko ja mielikuvitusolentojen palvominen ja siirtyä ihan tavallisten ihmisten markkinoille? Meitä täällä vapaita kunnollisia miehiä on pilvinpimein, mutta ei me mitään hihhulilahkolaisia kyllä huolita. Ensin pitää selvittää nuppi ja unohtaa hörhöhihhulointi, niin sen jälkeen alkaa kyllä miehiä löytymään.
:D Tämä oli hauska. "Meitä täällä vapaita kunnollisia miehiä on pilvinpimein." :D
Ihan kuka vain näkee tilanteen kun ympärilleen katsoo. Ei nuo lestadiolaisetkaan missään pullossa elä.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa se, että miehet lähestyvät usein, kun eivät tiedä minun olevan vl. Eivät välttämättä koskaan saa tietää minun olevan, jos vain torjun enkä kerro. Juuri yllämainitun reaktion vuoksi. Tai oikeastaan kukaan ei ole noin reagoinut, ovat olleet vain ihmeissään ja kuulemma eivät olisi uskoneet.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jättävät vanhoillislestadiolaisen uskon paljon useammin kuin naiset.
Mistä tämä johtuu? Eikö miehillä ole noissa piireissä parempi asema kuin naisilla ja sen pohjalta voisi kuvitella, että haluavat jäädä liikkeen sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Lisäksi ainakin itse haluaisin koulutetun miehen, sillä olen itse yliopistossa.
Toisaalta haluaisin kyllä miehen liikkeen sisältä, jotta arvot olis samalla tasolla. Ap
Eikö teillä liikkeen sisällä ole mitään suljettua nettiryhmää?
Pakko kirjoittaa, että "Ensitreffit alttarilla." Hirveä ohjelma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta haluaisin kyllä miehen liikkeen sisältä, jotta arvot olis samalla tasolla. ApEikö teillä liikkeen sisällä ole mitään suljettua nettiryhmää?
Tietääkseni ei.
Kai sen itsekin tiedät. Jos uskovaisen haluat, niistä piireistä. Kysy jotain kiinnostavaa treffeille. Jos kenet vain, sama neuvo, mutta esim. harrastuksien myötä tms.