Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

( . ) TAMMIMASUJEN pe-su ( . )

04.07.2008 |

29.12.tjw----------------------28v------eka-------------Jorvi

1.1.kimmi------------------33v----viides---------K-SKS

1.1.ninette------------------30v----toinen--------TYKS

3.1.noffetus----------------26v----eka

5.1.jasper08--------------26v-----kolmas--------kättäri

6.1.trio----------------------38v------kolmas-------kättäri

8.1.döner78---------------30v------toinen---------hyvinkää

9.1.Eno-Elmeri-----------35v------toinen---------Jorvi

11.1.puhkarhu--------------31v----toinen---------LKS

12.1.tepa84-----------------24v-----eka-------------TAYS

13.1.mae3------------------27v-----kolmas--------kättäri

13.1.ela----------------------26v-----eka------------TYKS

13.1.minnikki---------------24v-----neljäs--------SatKs

14.1.pineli-------------------37v-----toinen---------kättäri

14.1.Ronjakasperi--------32v-----eka------------Oys

14.1.Anni09-----------------31v-----eka

14.1.Niinanii----------------34v-----toinen--------naistenklinikka?

14.1. Salsatar---------------27v-----toinen--------OYS

15.1.3xäippä74-------------33v----viides--------Seks

15.1.footprint74------------34v-----seitsemäs

15.1.äitiliini2004-----------24v-----kolmas------kättäri

15.1.amelie-----------------21v------eka------------Oulu

17.1.Pinkspinks------------26v-----toinen

17.1.Kohka------------------31v-----toinen-------Seks

17.1.Laura 1981-----------26v-----kolmas------tammisaari

18.1.kesämamma83-----24v-----toinen-------SAS

18.1.Dazka------------------31v-----kolmas------VKS

18.1.marie1981------------26v-----eka-----------HUS

18.1.winterangel-----------31v-----eka

19.1.Vauhtiviuhti----------23v-------eka

19.1.Nasu-------------------28v------kuudes-------Jorvi

19.1.lootuskukkanen----27v-----kolmas--------jorvi

19.1. Littlestar-------------- ------eka-----------

20.1.Thilia-thalia-----------26v-----eka-----------KSKS

20.1.Peppi_82--------------25v-----kolmas-------OYS

21.1.Peregriina-------------25v------eka------------TAYS

21.1.krista_81--------------27v------eka------------Lohja

22.1.TiiaMariia-------------26v------eka

22.1. Sinnuli----------------31v-------eka-----------Naistenklinikka

22.1. maimu----------------24v-------toinen-------PKKS

24.1.eikkuli80--------------28v------kolmas-------SEKS

25.1.milo84-----------------23v------eka-----------kättäri?

25.1.jonna-78--------------29v------seitsemäs------PKKS

25.1.Blomma-76-----------32v------toinen-------Lohja

25.1.raisa78-----------------29v------toinen-------PKKS

26.1.aino-maaria-----------23v------eka----------Tays

26.1.vilivilijonkka-----------21v------kolmas------pkks

26.1.limoviikuna------------30v------toinen--------TYKS

28.1.Emmuli81--------------26v------toinen--------TAYS

28.1.pumpuli85-------------23v------eka

29.1.basilika5----------------32v------neljäs---------kättäri

29.1.ukku---------------------34v-------kolmas-------TAYS

29.1.curious------------------33v------toinen--------PKKS

29.1.Pantsa-------------------31v------toinen---------NKL

30.1.hömppä82--------------26v-----eka------------terveyskeskus b

30.1.miuwau-----------------33v------kolmas-------SKS

30.1. Minna_J----------------30v------kolmas-------Hyvinkään sair.

30.1. Jaffa76------------------31v-----kolmas-------KOS

http://www.vauva.fi/keskustelut?_forum_WAR_perhe_forumThreadId=35288&_f…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on viikonloppu ja saa vaan olla kotona ihan rauhassa,ei oo kiire minnekään.Tiistaita odotan hirveesti ja sitä ultraa,näkee taas pikkukaverin :)

kaikki on höpissy noista vauvantarvikkeista.Me ostetaan kaikki uutena,esikoista kun odotellaan...Tietysti sukulaisilla ja kavereilla on jotain,mut on se kiva olla sit ihan omia ettei tarvi myöhemmin palautella.Hoitopöydän vois kyl lainata jos tutuilla on joku meidän sisustukseen sopiva,en yhtään muista.Vaunut ja kaukalon ainakin haluan ehdottomasti uusina,sellaisen kaukalon missä on autoon se telakka ja vaunut on jotkut kivat yhdistelmät.Ja on se sit ihana mennä shoppaileen kaikkia vauvan kamoja,mä kun oon sellainen ostelija :) Pari ihanaa vaatetta oonkin jo ostanut ja sit ruotsista lattiapeiton,tossut,ruokalapun ja tuttiketjun samaa sarjaa.Ja kaikkee ihanaa sitä aina silmiin osuu...Elokuun lopussa mennäänkin taas ruotsiin ja sit voiskin ihan kunnolla katsella jotain.

Jaaha,nyt tarvis syödä jotain...Kaks tuntia on mulla ihan maksimi raja olla syömättä,sit tulee paha olo.Mut nytkin riittää vaan et syön esim. omenan.Masu mulla kyl rupee oleen ihan selkee vauvamaha,näkee jo ihan selvästi et odotan.Alkaa jalkapallo tuleen esiin.Ja rinnat on muuttunu ja kasvanu tosi paljon,ja hirveesti ne kutiaa koko ajan,varsinkin nännit,ärsyttävää kun ei niit pysty raapiin.On tää niin ihmeellistä...

tepa 12+6

Vierailija
22/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Kutiseeko kenelläkään teistä maha?? Mulla välillä ihan kauheesti kutisee...niin on kyllä ollut kaikissa raskauksissa ihan alusta asti.Onkohan siihen joku keino ettei kutise,joku rasva tai jotain?

Mulla on jo pieni pömppö mutta oon tässä katsellut yhtä naapuria "kateellisena" kun hänellä on jo mega masu ja LA 20.8 et olisipa mulla jo samanlainen!!

Mun mielestä raskaus on vaan niin ihanaa vaikka lopussa alkaa paikat oleenkin aika arat ja sit jos menee yli LA niin sit kyl pännii, muuten aivan ihanaa.Minä olen vaan 162 pitkä niin olen aina lopussa pelkkää mahaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kutisee maha ihan hirveesti ja sit rinnat kans...Rasvaus kyl vähän auttaa asiaa,mut tuntuu et sais koko ajan olla rasvaamassa itteensä!Mut eikös sitä suositellakin rasvaamaan paljon,niin ei tulis raskausarpia ollenkaan kun iho on hyvin kosteutettu ja kimmoisa.

Mä oon 158cm pitkä ja masu tosiaan jo selvästi esillä,jännittää et minkä ihmeen kokoinen se on sit myöhemmin!Luultavammin oon kans loppuvaiheessa pelkkää mahaa :)

tepa 13+0

Vierailija
24/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalan hoidoilla raskaaksi tulon jälkeen piti tämäkin vielä tulla kohdalle: niskapoimun ja veren seerumien tutkimuksessa selvisi, että minulla on kohonnut riski saada Downin syndrooma -lapsi. Todennäköisyys on 1/25, kun se normaalisti olisi minun ikäiselläni 1/420. Pelottaa.

Olin jo perheen kanssa toisella puolen Suomea lomalla mutta nyt piti yksin palata vielä kotiin istukkatutkimusta varten. Se otetaan huomenna. Usein kokeen ottaminen ei kuulemma onnistu, jolloin seuraava mahdollisuus tutkia asiaa on lapsivesitutkimus vasta heinäkuun lopussa. Jos tuo huominen testi onnistuu, tulos tulee viikon päästä. Pelottaa hirveästi.

Olen itkenyt yöt ja päivät pelosta. Mitä jos lapsi onkin vaikeasti vammainen? Miksi minulla on aina huono onni?

Vierailija
25/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olekaan vähään aikaan tullut kirjoiteltua. Onnittelut ja osanotot kaikille näin yhteisesti (siis kamalista km-uutisista ja iloisista ultrauutisista!)! Niinaniille: muista, että seula ei vielä kerro ihan koko totuutta. Kaikki saattaa olla ihan hyvin, sillä jostain luin, että seulalla saaduista positiivisista tuloksista iso osa on vääriä hälyytyksiä! Tsemppiä huomiseen!

Täällä vaan odotellaan oman mahan kasvamista. Ero aamun ja illan välillä on aika villi. Illalla vatsa on ihan jättimäinen pallo ja aamulla vaan pientä turvotusta navan alapuolella. Kyllä tää huoli vauvasta on ihan jatkuvaa. Vaikka viime viikolla kuulikin sydänäänet neuvolalääkärissä, niin limoviikunan uutisten lukeminen sai jo epäilemään, et josko ne nyt ei oiskaan niitä ollu. Tiedän, tää on ihan vainoharhaista. Ja varmasti tulee olemaankin sitä niin pitkälle, kun tuo kumpu kasvaa ihan kunnolla ja alkaa tuntea liikkeitä säännöllisesti. Koko ajan vaan haluais päästä näkemään se pieni mönkis, joka mun mahassa toivottavasti päivä päivältä kasvaa. Pelko menettämisestä on aika valtava!

Me ollaan, kaikesta pelosta huolimatta, jo vähän alettu tehdä pieniä hankintoja. Ajateltiin, et pitää yrittää ostella tasaisesti pitkin raskautta, ni ei tuu niin isoa summaa sit kerralla. Kun eka on tulossa, niin melkein kaikki pitää ostaa. Pinnasänky ja hoitotaso saadaan lainaksi kavereilta, mutta muuten joutuu vinguttamaan korttia. Jotain vaatteita ja kestovaippoja oon jo ostanu käytettynä/tilannu netistä. Vaunut lähden hakemaan heinäkuun lopulla Saksasta, menen sinne siis muutenkin kavereiden luokse. Ihanaa kun sitä pientä vaatetta alkaa kertyä kotiin. Vielä pitäis vaan saada niille joku paikka :D

Nyt tuli aika romaani. Hyvää odotusta kaikille ja toivotaan ihania ilmoja, nyt kun kuumalla ei oo vielä liian tuskaista :D

Vierailija
26/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi suuret pahoittelut Limoviikunalle! Ja Niinaniille myös paljon jaksamista piinaavaan odotteluun, toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy parhain päin.

En ole ehtinyt pitkään aikaan kirjoitella, kun on ollut kesä taas sellaista huisketta. Mies on lomalla ja hänen mielestään loma ei tunnu lomalta, jos ollaan vain kotona, joten ollaan sitten reissattu jatkuvasti ympäri Suomea ja käyty kotona vain kääntymässä. Ensi viikko pitäis vielä jaksaa reissata ja sitten mies palaa töihin. Mulla onneksi loma jatkuu vielä kolme viikkoa sen jälkeen, että saa hiukan lomalla rentoutuakin. Reissaaminen on nimittäin ollut melkoisen raskasta tässä olotilassa, kun lähes kokoaikainen kuvotus ja mieletön väsymys jatkuvat aina vaan.

Keskiviikkona on np-ultra ja hiukan jo jännittää. Mehän ei sitten käytykään alkuraskauden ultrassa, joten mitään varsinaisia "todisteita" raskaudesta ei vielä ole. Masukaan ei ole kasvanut vielä yhtään, mutta toisaalta esikoisestakin vatsa alkoi näkymään vasta noin 20 rv:lla.

Mulle voisi joku osaava lisätä listaan seuraavat tiedot:

LA 28.1.2009 ikä 31v. toinen tulossa ja synnäri NKL.

Stiina rv 10+4