Paikalla muita, jotka kuumeilee esikoisen jälkeen nyt toista? :)
Kommentit (12)
Minä. Esikoinen nyt 11kk. Sai alkunsa keinohedelmöityksellä, emme varmaan jaksa / pysty uudelleen siihen rumbaan lähteä. Luomuraskaus olisi ihana,mutta todella epätodennäköinen.
Kyllä iltatähähti tulla saa, mutta pelkään että hermot ei enää kestä kun ei oikein kestänyt nuorenakaan. Silti pieni kriisi päällä kun alkaa olla kohta 40v ikää.
Saisipa edes sen ensimmäisen... N38
Vierailija kirjoitti:
Minä. Esikoinen nyt 11kk. Sai alkunsa keinohedelmöityksellä, emme varmaan jaksa / pysty uudelleen siihen rumbaan lähteä. Luomuraskaus olisi ihana,mutta todella epätodennäköinen.
Mullakin lapsi nyt 11 kk. En osaa edes kuvitella, että tulis toinen. Nyt tai lähitulevaiauudessa. Raskaus olis ahdistava uutinen. Miten voisi jaksaa heti perään raskauden ja vauvavuoden. Ei ei ja vielä kerran ei.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, mutta vauva vasta 6kk. Mieskin puhuu jo toisesta, mutta taidamme jättä ehkäisyn pois vasta 1v synttäreiden jälkeen.
Ap:n esikoinen täytti juuri vuoden ja nyt on iskenyt vihdoin todella vauvakuume. Vielä reilu kuukausi sitten ihmettelin, miten kenellekään voi tulla näin nopeasti esikoisen jälkeen vauvakuume :D
Me jätimme viikko sitten ehkäisyn kokonaan pois, saa tulla, jos on tullakseen (epätodennäköistä, koska esikoinenkaan ei tullut luomuna), mutta tositoimiin ryhdytään vasta 3-6 kuukauden päästä :)
Ap
Mulla tullut vauvakuume aina kun edellinen ollut vuoden.. Miehelle samoin. Nyt neljännen jälkeen ei ole tullut (paitsi pieni;) ) Kyllä se niille tulee, joilla ollut suht. helppo vauva??
Meillä aina isommat ottaneet vauvan kaikella rakkaudella mukaan porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n esikoinen täytti juuri vuoden ja nyt on iskenyt vihdoin todella vauvakuume. Vielä reilu kuukausi sitten ihmettelin, miten kenellekään voi tulla näin nopeasti esikoisen jälkeen vauvakuume :D
Me jätimme viikko sitten ehkäisyn kokonaan pois, saa tulla, jos on tullakseen (epätodennäköistä, koska esikoinenkaan ei tullut luomuna), mutta tositoimiin ryhdytään vasta 3-6 kuukauden päästä :)
Ap
Yleensä ne seuraavat tulee helpommin???
Onnea yritykseen sinne!
Meillä esikoinen oli "helppo" vauva ja pikkulapsi mutta vauvakuume iski vasta kun tyttö oli 3v.
Ikäeroksi tuli 4.5v kun heti ei tärpännyt niinkuin ei esikoisenkaan kohdalla. Poika tuli.
Taas meni kaikki ok ja oli kyllä helppoa kun tyttö oli jo niin omatoiminen. Ei ollut mustasukkaisuutta ja lapset ovat tulleet aina hyvin toimeen keskenään.
3. kertaa ei tullut enää vauvakuumetta niin lisää lapsia ei "tehty".
4kympin korvilla näin raskaus/synnytysunia jatkuvasti...kroppa varmaan yritti kertoa että nyt olisi viime hetket lisääntyä ;)
Nyt kun olen 47v. niin olen taas alkanut nähdä noita raskaus ym unia...mahtaako vaihdevuodet luurata nurkan takana?
Hyi teitä oksettavia itsekkäitä mammuleita. Ei sitten yksi lapsi riitä??
Minä. Esikoinen on puolitoista vuotta ja heti jo synnytyksen jälkee tahtonu tehä toisen. Mies on vain erimieltä ja rahat on jo valmiiksi tiukilla joten ei olisi järkevä ratkaisu juuri nyt
Ei.