Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapasitte nykyisen kumppanisi kanssa? :)

Vierailija
31.10.2016 |

Kuka teki aloitteen, oliko ihan tuuria vai tuliko joltain deittisivustolta?
Itse olen mies joka on päättänyt että en epätoivoisesti etsi enää ketään, sillä uskon että se oikea joskus tupsahtaa paikalle ja teen silloin aloitteen kun tuntuu luontevalta ihan niin kuin eksänkin kohdalla :).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, sattumalta, katseet vain kohtasivat. Aikaa tästä yli 16 vuotta.

Vierailija
2/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme Tinderissä. :D Ihan vitsillä laitoin sinne profiilin, kun kaveri suositteli kokeilemaan. Yllätyksekseni sieltä sitten löytyi ihan mahtava mies! Olemme seurustelleet nyt yli kaksi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytelmän harjoituksissa. Olin hänen vastanäyttelijänsä. Mies pyysi kahville muutaman harjoitusviikon jälkeen ja "siitä se sitten lähti". Nyt naimisissa ja esikoinen matkalla <3

Vierailija
4/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityissairaalassa! 

Vierailija
5/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa. Vahingossa ja todella epäammattimaisesti ihastuin alaiseeni. Nyt muutaman vuoden naimisissa ja lapsi täyttää kohta 2v.

Vierailija
6/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eka kerran me tavattiin hissis

En voinut sitä aavistaa että

Musta tulis sun siideripissis

Ja haluan vain sut.

Harmi kun se ei oo mun mies, mutta toivotaan että joskus on. Mutta joo siis näin...

Vierailija
7/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikin näkötorlla lenkkeillessä. Mies kutsui munkkikahville.

Vierailija
8/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityissairaalassa! 

Kummankin oli vähän vaikea keskittyä töihin, kun koko ajan "se" mielessä... Mies rohkaistui onneksi tekemään aloitteen äkkiä... ja pian olimmekin onnellisesti naimisissa! Olin mieheni ensimmäinen suuri rakkaus ja hän minun... <3 

Vierailija
9/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin "netis" jossain treffi-palstalla. Kaveri laitto minusta ilmoituksen, en tiedä mihin. Vataus tuli suoraan johonkin muuhun chattiin, en muista edes mihin. Numeroita vaihdettiin heti ja nähtiin myös heti. 8v yhdessä ja naimisissa ollaan onnellisesti. :)

Vierailija
10/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisina netissä, tietty.

Paitsi ettei kumpikaan niin järin epätoivoinen ollut, elämä oli ihan kuosissaan mutta eron jälkeen panetti että oli ihan kiva löytää samanhenkistä seuraa.

No, ei se sitten ihan silkkaan sänkyilyyn jäänyt, nykyään asutaan yhdessä ihanassa uusperheessämme.

Vierailija
11/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni synttärijuhlissa, joissa toinen serkku esitteli meidät. Ei ollut etukäteen sovittua ja meinasin jättää juhlat väliin. Onneks lähdin kuitenkin ja tapasin ihanan miehen, jonka kanssa menen naimisiin ensi keväänä.

Vierailija
12/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samassa työpaikassa, mutta emme töiden puolesta ole tekemisissä ollenkaan. Tapasimme kunnolla jossain työpaikan illanistujaisissa. En rehellisesti sanottuna tiedä kumpi silloin teki aloitteen, mutta sen jälkeen minä oli ylivoimaisesti aktiivisempi osapuoli. Piiritin oikein kunnolla, vaikka mies oli aika viileäkin. Tätä välillä huvittuneena muistelemmekin.

Nyt olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Tuosta ensikohtaamisesta on ehkä 13 vuotta aikaa. Hitaasti lämmettiin.

Vierailija
13/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisivuilla netissä. Parin viikon kirjoittelun jälkeen tavattiin livenä ravintolassa syömässä nyt viiden vuoden jälkeen onnellisesti yhdessä.

Vierailija
14/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, katseet kohtasivat mutta minä menin puhumaan miehelle. Yhdessä siitä saakka, kohta 20 vuotta.

Vierailija
15/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tuli juttelemaan baarin tupakkakopissa 4 vuotta sitten. Lähdin sitten hänen mukaan ja katottiin yöllä jersey shoree ja nukahdettiin sohvalle. Reilu vuosi elettiin kaukosuhteessa.

16/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukonhiekassa,kohta 25v sitten!

Vierailija
17/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä, ihan deittipalstalla. :D Mies laittoi viestiä ja kolahti heti ensimmäisestä viestistä alkaen, erottui niin edukseen. Aika pian tästä tavattiin vaikka asuttiinkin eri puolella Suomea, ja vuoden kaukosuhteilun jälkeen muutettiin yhteen. Nyt yhteiseloa takana muutamia vuosia.

Vierailija
18/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa ( matkustajina). Oli pitkä matka, mutta juttu luisti. Vaihdoimme numeroita ja mies soitti. Odotin sitä soittoa todella hartaasti.

Vierailija
19/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. Pari viikkoa viestiteltiin kunnes saatiin aikataulut passaamaan tapaamiseen. Nyt pian pari vuotta kaukosuhdetta takana ja naimisiinkin ennätettiin

Vierailija
20/20 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä!  ..täällä!