Miehen sisko syyttää minua tulevien häidensä sabotoimisesta
Tämä naikkonen menossa naimisiin kesäkuussa ja meillä on esikoisen laskettu aika huhtikuun alussa. Kun anoppi oli kälylle eilen ilouutisen kertonut, oli seurannut hirveä raivari. Soitellut koko eilisillan miehelle ja minulle, olemme kuulemma varastaneet häneltä hänen suuren hetkensä, kun suku keskittyy vain vauvaan, eikä hänen häihinsä. Ensimmäisenä raivosi, ettei vauvaa saa tuoda häihin, se on hänen päivänsä. Ristiäiset täytyy kuulemma pitää tarpeeksi pitkällä välillä hänen häihinsä, eikä missään tapauksessa ennen, jotta pidemmältä tulevat sukulaiset tulevat hänen häihinsä. Loppu alkaakin olla aika painokelvotonta. Ollaan jouduttu jo estämään raivokkaan kälyn puhelut ja viestit, soittelee myös appivanhemmille ja miehen veljelle ja riehuu. Facessa ruikuttaa myös petollisista sukulaisista.
En olisi uskonut tällaista naisesta, vaikka hän aikamoinen prinsessa on aina ollutkin. Ilmoitin jo miehelle, että en aio osallistua häihin tämän riehumisen jälkeen. Kaikki kunnioitus mennyt kyseistä ihmistä kohtaan.
Kommentit (5)
Häästressi painaa päälle? Jätä omaan arvoonsa, mutta älä anna välejen mennä pilalle tämän vuoksi. :)
Vau! En minäkään menisi tommosen sekopään häihin, vaikka kutsuttaisiin.
Tiedät mitä tehdä; älä vaan anna vaikuttaa omiin aikatauluihinne ja itse en kyllä enää olisi tekemisissä saati menisi häihin. Ajattele toisinpäin; olisiko sinulla ollut mahdollisuus alkaa riehua hänelle, että vievät huomion lapsen syntymästä...? Miten sukulaiset olisivat reagoineet, jos olisit toiminut niin?
Huh, huh! Jätä moinen omaan arvoonsa ja nauti raskaudesta! Onnea odotukseen! 🙂