Miksi kaikki lähestyvät minua vain hyötymistarkoituksessa??
Vituttaa. Miten ihmiset kehtaa???
Vanha ystäväni vuosien takaa otti yhteyttä ja kinuamalla kinusi, että halusi nähdä ja että olisi kiva kuulla kuulumiset, muistella menneitä ym blaadi blaa. No, ajoin sitten yhteensä 60 km ja ostin tuliaisen, niin kutsu olikin verkotomarkkinointitilaisuus, jossa tämä "ystävä" puhui vain myymistään tuotteista.
Laihdutin paljon, siis tosi paljon. Nyt tuttu haluaa väen vängällä nähdä, kun haluaa uteliaisuuttaan nähdä miltä nykyään näytän. Tuli sellainen sirkusapina olo. Ärsyttää että nyt laihana ja urheilullisena kelpaan antamaan vinkkejä parempaan ruokavalioon ja urheiluharjoitteisiin.
Nyt yksi tuttu taas lähestyi myymällä jotain lapsensa luokkaretkien rahoitus keksien takia, viimeviikolla toinen yritti myydä partiolaisten joulukalenteria.
Vituttaa. Miten ihmiset kehtaa? Myykää tuotteita ihmisille joita näette muutenkin mutta on noloa verhoilla tapaaminen kuulumisten vaihtoon jos todellinen motiivi on hyötyminen, esim myydä tuotteita.
Kommentit (4)
Onneksi se on kuitenkin vähemmistö, jotka toimivat noin.
Ehkä olet liian kiltti? Siis et sano kovin helposti ei tai puolusta itseäsi? Valitettavasti jotkut ihmiset kokevat, että on ok käyttää hyväksi tällaista ihmistä. Itse olen myös kiltti. Nyt olen opetellut puolustamaan itseäni ja omaa tahtoani ja voi miten hämmentyneitä ihmiset ovatkaan, kun viimeinkin vastustan heidän pomputusyrityksiään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet liian kiltti? Siis et sano kovin helposti ei tai puolusta itseäsi? Valitettavasti jotkut ihmiset kokevat, että on ok käyttää hyväksi tällaista ihmistä. Itse olen myös kiltti. Nyt olen opetellut puolustamaan itseäni ja omaa tahtoani ja voi miten hämmentyneitä ihmiset ovatkaan, kun viimeinkin vastustan heidän pomputusyrityksiään.
Ihan samoja kokemuksia täälläkin! Toiset imee susta viimeisetkin hyödyt välittämättä pätkääkään siitä miten voit. Näin se vaan menee. :( :(
Tietynlaiset, muita hyväksikäyttävät ihmiset, tuntuvat hakeutuvan juuri kilttien ja helposti hyväksikäytettävien ihmisten seuraan.
Enpä tuosta tiedä, mutta vippaappa kuule vitonen.