Työttömänä on aikaa tuhlata säästönsä
Aika kävi työttömänä niin tylsäksi että tuhlasin suuren osan säästöistäni n. 40 000e toteuttaessani maailmanympärysmatkan. Kohta kaksi vuotta työttömyyttä takana.
Kommentit (10)
Nyt kun säästöt on käytetty niin voikin siirtyä sossun luukulle.
Hienoa, olen huomannut, että työttömänä on vihdoinkin aikaa mm käydä lounasravintoloissa!
Työttömänä oli aika myydä kaikki tarpeeton ja tienata ruokarahaa.
Ja imuroida päivittäin, sisustaa niillä mitä kaapista löytyy.
Sekä tehdä ruokaa alusta loppuun, kuljettaa lapsia harrastuksiin.
Minä olisin tehnyt saman. Itse asiassa tein maailmanympärimatkan jo opiskeluaikana.
Kokemukset ja elämykset - Parasta mitä rahalla voi saada tässä maailmassa.
Minulla menee työttömänä ihan hirveästi rahaa. Ruokaankin menee paljon enemmän. Töissä ollessa kävin ruokalassa ja kotiin ostin vaan leipää ja juustoa ja hedelmiä. Nyt ostan kaikenlaisia herkkuja ja teen hyvää ruokaa. Konsertteihin ja sen sellaisiin menee rahaa, ennen en jaksanut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee työttömänä ihan hirveästi rahaa. Ruokaankin menee paljon enemmän. Töissä ollessa kävin ruokalassa ja kotiin ostin vaan leipää ja juustoa ja hedelmiä. Nyt ostan kaikenlaisia herkkuja ja teen hyvää ruokaa. Konsertteihin ja sen sellaisiin menee rahaa, ennen en jaksanut käydä.
Huomaatko. Olet saanut elämäsi takaisin.
Kuulostaa kivalle, mutta teitkö tämän aloituksen ihan vain kettuillaksesi meille työttömille? Mä nimittäin olen vain pätkätyötön eikä mulla ole säästöjä joita tuhlata. Aikaa kyllä aina välillä olisi yllin kyllin.
Mitenhän sitä sais tienattua vähän rahaa pimeästi?
Missä kävit?
Oletko sitä mieltä että kannatti?