Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
jokos hetki koittaa?
09.03.2006 |
mulla alko eilen illalla supisteleen,ei mitään hirveen kipeitä ollu mutta supisteli kumminkin.samassa yhteydessä rupesi vuotaan melko runsaasti semmosta limaa(ei veristä) supparit kuitenki lopahti ihmeellisesti aamu yöstä!oisko mahdollista että vihdoinkin pääsisin synnyttämään kun viikkojakin on 41+1?onko kellään ollu vastaavanlaista tilannetta,että supistukset ois sitten alkanut myöhemmin uudelleen!ajattelin kohta käydä " pitkällä" lenkillä jos ei rupee kuulumaan mitään=)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Moi!
Mulla menossa myös 41+1 ja hermot meinaa mennä, kun mitään ei tapahdu. Mulla on myös supistellut säännöllisen epäsäännöllisesti. Eilinen oli todella hankala päivä, kävelemisestä ei meinannut tulla mitään. Mulla myös tulee sellasta kuvailemaasi limaa. Ajattelin jo, että yöllä tulee lähtö. Mieskin jo niin kuvitteli, kun nukkumaan meno oli jo sen verran hankalaa touhua. Yö meni kuitenkin hyvin, ei kiristänyt eikä supistanut. Ja tänään pääsin taas ihan normaalisti koiran kanssa lenkille. Eli saa nähdä kauanko tässä vielä menee odotellessa. Lauantaina mulla on aika äitipolille yliaikaiskontrolliin.
Tsemppiä ja voimia! toivottavasti päästään pian tositoimiin.
T. ykä-Ykkönen