Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuisit treffeille jonkun kanssa seuraavista, kenen? (5 vaihtoehtoa)

Vierailija
30.10.2016 |

Treffit kestäisivät kaksi tuntia etkä saisi poistua kesken. Olisitte hienossa ravintolassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ekan. Oon töissä päiväkodissa, niin tuossa ei olisi sinänsä mitään uutta ruokailuihin.

Vierailija
2/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ton ykkösvaihtoehdon löytäisi? Voisin keskustella hänen kanssaan henkeviä mun idolista eli Nalle Puhin Ihaasta <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hei joku pikkuisen kehittävämpi harrastus. Ei ihan oikeasti ole tervettä miettiä päivät pitkät tällaisia listoja.

Vierailija
4/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuon joka haukkuu, ihan vain siksi että voisin haukkua hänet itse pataluhaksi ja kertoa millainen oikea mies on.

Vierailija
5/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ton 50v miehen. Niiltä jaksan kuunnella kaikenlaista, kun ne on yleensä jotenkin vähän säälittäviä.

Vierailija
6/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, ainoa joka ei mölisis kovaan ääneen. 

Vierailija
7/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään, joka ei osaa käyttäytyä. Henkilökunta pyytäisi jokaista poistumaan ravintolasta paitsi numeroa 2. Kakkonen voi leikkiä vauvaleikkejään ihan rauhassa, minä olen omat vauvani jo hoitanut.

Vierailija
8/8 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki hei joku pikkuisen kehittävämpi harrastus. Ei ihan oikeasti ole tervettä miettiä päivät pitkät tällaisia listoja.

51 ihmistä on vastannut että kyllä näistä kyselyistä useampikin näköjään pitää. Jos sinä et pidä, ei ole mikään pakko vastata.

Ap