Joutuisit treffeille jonkun kanssa seuraavista, kenen? (5 vaihtoehtoa)
Treffit kestäisivät kaksi tuntia etkä saisi poistua kesken. Olisitte hienossa ravintolassa.
Kommentit (8)
Mistä ton ykkösvaihtoehdon löytäisi? Voisin keskustella hänen kanssaan henkeviä mun idolista eli Nalle Puhin Ihaasta <3
Hanki hei joku pikkuisen kehittävämpi harrastus. Ei ihan oikeasti ole tervettä miettiä päivät pitkät tällaisia listoja.
Ottaisin tuon joka haukkuu, ihan vain siksi että voisin haukkua hänet itse pataluhaksi ja kertoa millainen oikea mies on.
Mä ottaisin ton 50v miehen. Niiltä jaksan kuunnella kaikenlaista, kun ne on yleensä jotenkin vähän säälittäviä.
En ketään, joka ei osaa käyttäytyä. Henkilökunta pyytäisi jokaista poistumaan ravintolasta paitsi numeroa 2. Kakkonen voi leikkiä vauvaleikkejään ihan rauhassa, minä olen omat vauvani jo hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hei joku pikkuisen kehittävämpi harrastus. Ei ihan oikeasti ole tervettä miettiä päivät pitkät tällaisia listoja.
51 ihmistä on vastannut että kyllä näistä kyselyistä useampikin näköjään pitää. Jos sinä et pidä, ei ole mikään pakko vastata.
Ap
Mä ottaisin ekan. Oon töissä päiväkodissa, niin tuossa ei olisi sinänsä mitään uutta ruokailuihin.