Kukaan katsonut The Fall (älä lue, jos et)
3. kauden jo Netflixistä?
Tykkäsin sarjasta tosi paljon, mutta ihmettelin sitä Stellan pomoa, joka oli ihan outo koko sarjan ajan. Johtuiko se vai alkoholista vai mikä sitä vaivasi?
Ihmetytti myöskin se Spectorin loppuratkaisu. Luulin ensin, että meinaa häipyä häslingin aikana, mutta päätyikin tappamaan jonkun. Miksiköhän?
Kommentit (7)
Veikkaan, että Spector tappoi kyseisen miehen koska mies oli raiskannut ja tappanut lapsen (siskonsa). Spectorhan itse katui tosi paljon, että meni tappamaan naisen joka olikin raskaana ja lähetti uhrin omaisille anteekstipyyntökirjeen. Ei siis hyväksynyt lasten tappamista. Näin minä sen tulkitsen.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä nyt ainakaan katso
No, se on sinun menetyksesi.
Tykkäsin kahdesta ekasta kaudesta mutta tässä kolmannessa mua häiritsi suunnattomasti se, ettei Spectoria valvottu jatkuvasti. Ei ole kovinkaan uskottavaa, että esim. sairaalassa hoitaja on yksin potilaan kanssa, joka on äärimmäisen vaarallinen. Ja mielisairaalassa, psykiatri kahden sarjamurhaajaepäillyn kanssa pienessä huoneessa (ei esim. käsirautoja). Kuulusteluhuoneessa ei tavispoliiseja turvaamassa kuulustelijoita tai asianajajaa. En usko, että oikeassa elämässä toimittaisiin noin.
Samoin Spectorin itsemurha oli liian "helppo" loppuratkaisu. Olisin toivonut jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Spector tappoi kyseisen miehen koska mies oli raiskannut ja tappanut lapsen (siskonsa). Spectorhan itse katui tosi paljon, että meni tappamaan naisen joka olikin raskaana ja lähetti uhrin omaisille anteekstipyyntökirjeen. Ei siis hyväksynyt lasten tappamista. Näin minä sen tulkitsen.
Ei Spector lähettänyt sitä kirjettä, vaan Alvarez (joka syyttömänä istui tuomiota).
Stellan pomo lienee ollut siinä samassa poikakodissa lapsena, ja tullut hyväksikäytetyksi.
Tykkäsin sarjasta, mutta Stella alkoi raastaa hermojani loppua kohden. Kaikki hänen puheensa oli kuiskaavan seksikästä, ihan sama mikä tilanne, ja muina aikoina hän tuntui jatkuvasti vain tuijottavan kaukaisuuteen (huulet pienesti törröllään).
Toivon etten ole ainoa jota ko asia ärsytti!
Tijn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Spector lähettänyt sitä kirjettä, vaan Alvarez (joka syyttömänä istui tuomiota).
Lähettihin. Spector tappoi naisen ja lähetti kirjeen.
En ole katsonut enkä nyt ainakaan katso